Ei, kyllä Ilves voittaisi harvemmin kuin kerran kymmenestä, mikäli hallinta, maalipaikkojen ja erikoistilanteiden suhde olisi kuten tänään. Siinä mielessä ei ole syytä huoleen, eikä siinä, että Moilanen pääsee paikoille9/10 tää olis mennyt toisin, ei voi kun päätä pyörittää, mutta voitto ansaitaan, onnee taas Ipa.
Saattaa huomenna harmittaa yksittäinen ottelu, voi tulla sitä kuuluisaa penalttia tai enemmänkin.@Satunnainen
Purin aidosti vitutusta
Helpotti minua, aiheuttaa likaista nautintoa tupsu korvissa.
Eihän paikallispelin voitto ilman vitutusta ole mitään.
Kuin Jeesus, uhraan itseni alttarille, että te voitte hurrata.
Wunderweva, Baloun tai Kaukosäädin olisi kiva nähdä ristillä joskus...
Vituttaa ihan älyttömästi, sattuu ja harmittaa!!
Riittääkö?
Edit: lisäsin tagin @Satunnainen
Aiheutan extra-iloa Ilveksen kannattajalle.
Kuin nussisi ilman kondomia ja passissa lukisi Freddie Mercury...
Onnea runkosarjapelin voitosta syyskuussa, Ilves. Lyhyt kevät luvassa tolla pelillä.
Kevääseen myös aika saatanasti aikaa.
Totta. Toisaalta 77 % ei keväällä vie kovin pitkälle sekään. 95 % mukavampi lukema.Onnea runkosarjapelin voitosta syyskuussa, Ilves. Lyhyt kevät luvassa tolla pelillä.
Onnea runkosarjapelin voitosta syyskuussa, Ilves. Lyhyt kevät luvassa tolla pelillä.
Teillä kesti ton chl-rypistyksen onnea teille. Ai niin, reenijumi, peliruuhkat jne.Onnea runkosarjapelin voitosta syyskuussa, Ilves. Lyhyt kevät luvassa tolla pelillä.
Ipalla vasta toinen oikee peli, tapsuilla 6-7? Niin kyllähän se näkyy.Olipa Ilves huono kokonaisuudessaan.
Maalit ratkaisee, onneksi.
Ihana kuulla, että olen päässyt ihosi alle.@Satunnainen
Purin aidosti vitutusta
Helpotti minua, aiheuttaa likaista nautintoa tupsu korvissa.
Eihän paikallispelin voitto ilman vitutusta ole mitään.
Kuin Jeesus, uhraan itseni alttarille, että te voitte hurrata.
Wunderweva, Baloun tai Kaukosäädin olisi kiva nähdä ristillä joskus...
Vituttaa ihan älyttömästi, sattuu ja harmittaa!!
Riittääkö?
Edit: lisäsin tagin @Satunnainen
Aiheutan extra-iloa Ilveksen kannattajalle.
Kuin nussisi ilman kondomia ja passissa lukisi Freddie Mercury...
Ihana kuulla, että olen päässyt ihosi alle.
Kaks kautta paikallispelien herra ja viimeiset 7 paikallista Ilvekselle 6-1. Puhutaan jo ihan muusta kuin haastamisesta.Mielestäni hienointa näissä viime vuoden paikallispeleissä on se, että Ilves ihan oikeasti haastaa.
Täällähän on viritteillä jotain kaikkien aikojen odottamattominta bromance-kamaaIhana kuulla, että olen päässyt ihosi alle.
Totta kai. Kunhan vaan vittumaisuuttani kuittailen, kun tiän, että kevään mainitteminen iskee kunnon PTSD-oireet päällensä teidän leirissä.Kevääseen myös aika saatanasti aikaa.
Heljanko luulee että laukaus tulee Heljangosta katsottuna oikealle kun liukuu kiekon tieltä pois vai oliko joku maskissa?
Sebok alkaa pääsemään paremmin mukaan ja sitä kautta paranee laitureidenkin peli. Tänään nappisyötöt 0+2 Miehon ja Babtisten maaleihin.Tämä peli muistutti surullisesti niitä muutamaa huonoa harkkapeliä ja viime kautta. Aivan mankelissa iso osa pelistä, pari maalia kiskotaan parista paikasta. Onneksi tps peli oli sentään ihan hyvä, muuten olisin jo vähän huolissani.
Baptisten olin unohtanut aivan täysin ennen peliä, kiskaisi sitten komean maalin mutta muuten oli vähemmän pelissä kuin viime vuoden Ilvesfanien suosikki #20 Roman.