Perse.
Mutta pisteitä Kanadalta ja ehkä Suomelta eikä miltään läpsyttelyjoukkueilta! Moraalinen Cinderella-joukkue.Toistaiseksi yksi piste plakkarissa... ei siis ainakaan vielä.
Mandela-efekti? Tasoituksen reki Christoph Brander.Andre Lakos tämän tasoittaa. Pietari 2000 never forget
Maalivahdin alueella ollessa ei saa tehdä maskia IIHF-säännöillä.Siis eikö jokainen tehty maski on visuaalista häirintää?
Minä en nyt ymmärrä tässä jotain.
Ja näinhän siinä sitten kävi. Nyt olisi jo pikkuhiljaa aika alkaa taas PELAAMAAN!mutta tasoitus on vain ajan kysymys tällä tahdilla.
Mikään jääkiekon suurmaa ei kyllä menettäisi kolmannessa erässä johtoaan Itävaltaa vastaan!
No sieltähän se oli ostanut tontinNo nyt minä en sitten ymmärrä mitä tarkoittaa "maalivahdin alue". Se sininen jää se ei selvästikään ole.
Ei kai sitä kukaan kiellä, kieltämättä ansaittu tasotus kun Leijonilta ihan kammokiekkoa, mutta ei pahemmin tee mieli tuuletella itse.Saako täällä kannustaa Itävaltaa? Tuli spontaanisti hieman tuuletettua kun tulivat tasoihin
Hivenen kyllä.
Olihan se tarkka veto tosin.
Mandela-efekti? Tasoituksen reki Christoph Brander.
Joo tiputaan ykkösdivariin.Jos Suomi häviää tän ja sit Kanadalle ja vielä Sveitsille niin ollaanko out?