To 16.5.2019 Otteluseuranta (7. kisapäivä)

  • 70 497
  • 1 310

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oululaiset jääneet kotiin? Maamme -laulu vedetään niinkuin se kuuluu.

Eli ei ollenkaan? Vai yleisöstäkö puhut? Se ois komeeta ku Kärppä-pelaajat vetäis aina mahatifoa Maamme-laulun aikana ja kirkuisivat pelkästään Lapin murteellaan POHJOINEN koko laulun ajan, siis niinku ihan koko ajan, ei vaan siinä kohtaa missä se oikeesti tulee.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kaapo on kyllä niin kalpea jätkä, että epäilen sen pelaavan Fortnitea. Tiputtaako varausnumero?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Joonasmmm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ja sympatiat Pelicansille
Ei se nopealla ole käynyt koskaan... Joten todennäköisesti.

Tuli mieleen hauska juttu. Muija: Näin prismassa jonku kiekkoilijan. Varmasti pelaa lätkää. Minä: Kerro lisää... Muija: Sellanen vaalee, oon nähny jossain. Vähän vanhempi. Minä (jyväskyläläisenä): Oisko ollu Tuppurainen (näyttää kuvaa) Muija: Ei ollu toi... Sellanen hmmm... Apinan näkönen? Minä: Oliks se tää (Olli Jokinen) Muija: Jooo!!!
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Isoa-Britanniaa ei ole koskaan voitettu.

Auts. Olympiavoittajat vastassa, menee jännäksi. Toivottavasti Kaapo Kakko ei kiidä Kosicen yössä.
Muut voivat näköjään kiitää kyllä.
No ei vaiskaan eli todellakaan, jäähockey on joukkuepeli.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuli mieleen hauska juttu. Muija: Näin prismassa jonku kiekkoilijan. Varmasti pelaa lätkää. Minä: Kerro lisää... Muija: Sellanen vaalee, oon nähny jossain. Vähän vanhempi. Minä (jyväskyläläisenä): Oisko ollu Tuppurainen (näyttää kuvaa) Muija: Ei ollu toi... Sellanen hmmm... Apinan näkönen? Minä: Oliks se tää (Olli Jokinen) Muija: Jooo!!!
Mun mielestä Olli Jokinen näyttää aikuiselta vauvalta.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Hmm, olipas kliinistä. Meillä on minimaalisen vähän poikkeuksellista taitoa, mutta joukkue luistelee ja puolustaa ihan pirusti. Edelleen on vaikea nähdä, että loppuun asti mentäisiin kun kilpailijoilla on ties mitä tähdistöjä koossa, mutta alku on kyllä ollut loistava.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Tshekki-Latvia 60 min 6-3

Bratislavan Kuvottava ilta päättyy lopulta urhoollisen Tshekin kolmen maalin voittoon. He lähtivät viimeiseen erään johtoasemassa, joten pelasivat fiksusti ja tappoivat pelin. Latvia oli aseeton kun Tshekki pystyi keskittymään puolustukseen. Viimeinen maali tuli tyhjiin. Jään odottamana mielenkiinnolla IIHFn lausuntoja. Eivät varmasti kommentoi mitenkään kahta ensimmäistä erää, vaan korkeintaan ottelun loppua.

Kun tuomarit olivat paskoneet Latvian päälle kaksi erää, niin joukkueella paloi kiinni viimeisessä erässä. Tämä on erittäin ymmärrettävää, mutta IIHF rankaiseen täysin varmasti vain Latviaa. Artus Kulda olisi voinut lentää ulos jalkapyyhkäisystä mutta Voracek ei kalastanut takatukkien KHL-pellejen tapaan, joten ei tullut 5min. Ottelun lopussa Lauris Darzins sai ulosajan jostain käsittämättömästä syystä. Hän taklasi ihan normaalisti Gudasia ja oli kohta suihkussa. Freibergs tuli vielä ottamaan kiekkoa pois ja Gudas jäi alle oltuaan huonossa asennossa. Siitä voisi tulla 2min jäähy, mutta Darzinsin 5+20 oli ottelun linjan mukainen pellevihellys. Sopii hyvin yhteen Euroviisuissa nähtävän sirkuksen kanssa.

Tämä oli jälleen aikamoinen oksennus Rene Faselin kultapossukerhon suunnalta, ja on jännä nähdä monta vuosikymmentä menee, ennenkuin saadaan jotain järkeä hommaan. Ensimmäisellä erätauolla on varmasti käyty sanomassa, että palkkaa ei enää tule, jos ette muuta linjaa. Toinen erä ei enää mennyt jääkiekon sääntöjen mukaan, vaan rikoksia harrastettiin niin pitkään että Tshekki saatiin johtoon. Naurattaisi jos tätä ei olisi nähty jo useita kertoja ennenkin.

Bob Hartley ilme oli näkemisen arvoinen moneen otteeseen matsin aikana. Hän on nähnyt urallaan paljon kaikkea, joten ei hän voi oletttaa että "ammattikisoiksi" nimetyssä tapahtumassa tapahtuu tälläisia Kummeli-sketseja jatkuvasti. 2 vuotta sitten Saksassa nähtiin yksi pahimmista ripuliryöpyistä koskaan, ja tämä menee ihan samalle viivalla rangaistavan rikoksen kanssa. Viimeksi ei annettu mitään lausuntoa, ja nyt on sama kohtalo taas edessä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei voi olla! Kaapo on syntynyt vuonna 2001 tai siis vuonna 1 kaapolaisen ajanlaskun mukaan.

Sakke ja Olli duunailivat vuosia aiemmin.

No mutta ei Kakon kaltaista timanttia ole 9 kuukaudessa puristettu, se on muodostunut Saken paksusuolen sisällä kaikessa rauhassa 7 vuotta!

Pietilä ei ees tienny olevansa raskaana, luuli vaan että kauhee ummetus tässä ollu päällä vuosikaudet. Sitten kun Kaapo vihdoin syntyi, Sakari oli vessassa hikinen otsa verenpunasena päkertämässä ja kun Kaapo loiskahti vessanpönttöön, Sakari huusi itkunsekaisella äänellä AAAOOAAAAAOAOAOAA KAKKOO TULIIII AOAOOAOAAA!

Jussi Saarinen tunki samalla mikkiä suuhun, ja viereisessä kopissa Teemu Ramstedt antoi golf-taputukset.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Päivän onnistujat, tietysti Kaapon lisäksi, Punamusta & Esteri! Ei ollut helppo ketju, ei. Vähän huolettaa veli Lert, ettei vaan olis kelluke puhjennut?!?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös