EmeraldSapphire
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, Carolina Hurricanes
Anttilalla on niin pitkä että se voi siittää naisen toisesta huoneesta.
Tunnetusti Anttilan laukaus ei mene perille asti vaikka olisi kolmella yhtä vastaan.
Anttilalla on niin pitkä että se voi siittää naisen toisesta huoneesta.
No sehän on Kaapo Kakko?Tuubin selostuksessa mulla meni vähän aikaa, ennen kuin tajusin kuka on Jukka Harju.
Mikko Lehtosella on myös kuulemma VAARALLINEN laukaus.Ootteko muuten kuullut että Kaski teki tällä kaudella hurjat pisteet Liigassa ja että sillä on todella kova laukaus?
Ai se keksijä joka murhasi toimittajan omaan sukellusveneeseen? :(Ei voi mitään, mutta tanskalaisista tulee nykyään aina mieleen sukellusvene.
Mertsi?Mikko Lehtosella on myös kuulemma VAARALLINEN laukaus.
Ainakin Tanskan Madseneista.Ei voi mitään, mutta tanskalaisista tulee nykyään aina mieleen sukellusvene.
Mertsi on Pelicansin miehiä.Ootteko muuten kuullut että Kaski teki tällä kaudella hurjat pisteet Liigassa ja että sillä on todella kova laukaus?
Sais näyttää kaikelle kansalle.Ootteko muuten kuullut että Kaski teki tällä kaudella hurjat pisteet Liigassa ja että sillä on todella kova laukaus?
Kaveria syytettiin jussin jälkeen natsiksi. Tosin hän oli natsi. Ei kai siinä sitten mitään.
Mulla on ikävä Antti Pihlströmiä. Hänessä oli sitä jotain.Pesonen on klassinen Härmässä syntynyt hokijonne: Suomen muotoisen pilven alla kasvanut väsymätön työmies, joka haluaisi olla viimeistelijä.
Oliko tämä nyt jotakin piilovittuilua minua kohtaan?Pesonen on klassinen Härmässä syntynyt hokijonne:
Ja taas Love hurts loi lisää tunnelmaa.. vittu kuka nää biisit tuolla valitsee? Joku poliittisesti valittu veli.. :D
Mulla on ikävä Antti Pihlströmiä. Hänessä oli sitä jotain.