Kuka v*ttu tuo Pesonen edes on?
Lauris Darzins 0-2 YV! Darzins purjehtii läpiajoon ylivoimalla ja tuplaa johdon kauniilla maalilla! Luulisi että Tshekki peluuttaa alivoimalla Gudasia yms hyviä puolustavia pakkeja, mutta siellä vetelikin Rutta yms peruspelaajia. Harvoin näkee tuollaista kunniakujaa..
Minä kyllä mielelläni haluaisin nähdä miltä Paten touhu näyttää nyt MM kisoissa. Luulen että isolla jäällä tulisi aika kylmää jälkeä sen kudin kanssa.Viime vuosina tottunut Laineeseen, Ahoon yms. Nyt on näemmä ihan ”perussuomalaisista” koottu joukkue eli vedot logoon, ohi, yli tai ensimmäistä päin.
No joo en mä enää Jokereita kaipaakkaan liigaan takaisin kun sielläkin tulee käkättimeen.Taisi se joskus pudottaa Jokerit playoffeissa, jos oikein muistan.
Laineelle maistui vissiin golf kauden päätteeksi ja Aho ei sattunut olemaan vapaana. Jos nämä NHL-tähdet saadaan vielä jonakin vuotena kisoihin, on tuloksenteko oleva karvan komeampaa kuin nyt.Viime vuosina tottunut Laineeseen, Ahoon yms. Nyt on näemmä ihan ”perussuomalaisista” koottu joukkue eli vedot logoon, ohi, yli tai ensimmäistä päin.
Mun vanha naapuri Muuramesta
Tanska tulee nopeesti kiekkoon kiinni. Siksi siellä on kiire.
Isompi shokki olisi, jos Suomen g-maajoukkue osuisi vaahteralehden tarkkuudella puiden väliin.Aina polvariin siniseltä. Ei koskaan maalille. Mitä saatanaa!!?
On se hyvä puolustamaan omia!Gudas ja hyvä puolustava pakki samassa lauseessa.
Joko ollaan valmiina syyttämään tuomareita, jos Suomi häviää?
Olenko ainut kenelle tulee tuosta Kakon luistelusta ja kulmapelistä / kiekon suojaamisesta muuan #87 mieleen?
Pudotuspeleissä sitten hanat auki, muistakaa Tammisen viisaat sanat.Kakolla jo 4 erää ilman maaleja.
Ei pidä toistaa Torinon kärsimysnäytelmää! Lopuista peleistä 1-0 -voitot ja vasta finaalissa ”omaa peliä”.Eivät ole Mamba sekä Pendo tajunneet vieläkään sitä, että hallinnalla ja maalipaikoilla ei näitä matseja voiteta.
Ulos!
Harvian kiukaista ja niistä kalusteista minkä nimi on MuurameMistä muusta Muurame tunnetaan?