To 16.5.2019 Otteluseuranta (7. kisapäivä)

  • 70 497
  • 1 310

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tuli mieleen hauska juttu. Muija: Näin prismassa jonku kiekkoilijan. Varmasti pelaa lätkää. Minä: Kerro lisää... Muija: Sellanen vaalee, oon nähny jossain. Vähän vanhempi. Minä (jyväskyläläisenä): Oisko ollu Tuppurainen (näyttää kuvaa) Muija: Ei ollu toi... Sellanen hmmm... Apinan näkönen? Minä: Oliks se tää (Olli Jokinen) Muija: Jooo!!!

Hahaaaa.... Täydellistä ja hyvät naurut, kiitos siitä? :D
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Päivän onnistujat, tietysti Kaapon lisäksi, Punamusta & Esteri! Ei ollut helppo ketju, ei. Vähän huolettaa veli Lert, ettei vaan olis kelluke puhjennut?!?
Ja tämän päivän ketjusta vasta vinha tuleekin, sillä Britannia tulee kirvoittamaan tunteita joko leppoisalla tai myrtyneellä tavalla. Innolla odottaen, hiireni on valmiina. Vielä kun saisimme Lertin mukaan, meininki yltyisi ylen mahtavaksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Näkeekö mistään, että kuka palstalainen on antanut eniten tykkäyksiä?
En ole ainakaan omakohtaisesti tullut löytäneeksi moista tilastoa. Olisi toki erittäin mielenkiintoinen, ja Lert siellä kärjessä pönöttäisi vuorenvarmasti.

Ei valitettavasti mitään käryä, mutta onhan sen pakko olla veli Lert. Vai kauanko näitä on jaeltu?!?
Eikös tykkäykset lisätty palstalle joskus viime syksynä, kauden alkupuoliskolla? Näin muistaisin asian menneen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En ole ainakaan omakohtaisesti tullut löytäneeksi moista tilastoa. Olisi toki erittäin mielenkiintoinen, ja Lert siellä kärjessä pönöttäisi vuorenvarmasti.


Eikös tykkäykset lisätty palstalle joskus viime syksynä, kauden alkupuoliskolla? Näin muistaisin asian menneen.
Sen kyllä näkee ketkä ovat saaneet eniten tykkäyksiä.

Aijai, nää on kivat kisat Varmaan siksi, että rosterin takia "on vain voitettavaa" ja jokin muukin kuin kulta on hyvä suoritus. Ja niin iso ero Marjamäkeen ja siihen hengettömän paskaan kun kukaan ei tiennyt mitä pitäisi tehdä.
 

ijuka

Jäsen
Aijai, nää on kivat kisat Varmaan siksi, että rosterin takia "on vain voitettavaa" ja jokin muukin kuin kulta on hyvä suoritus. Ja niin iso ero Marjamäkeen ja siihen hengettömän paskaan kun kukaan ei tiennyt mitä pitäisi tehdä.
Tää on totta. Vaikka rosteri on kehno ja yksilötaitoa ei ole kummoisesti, niin pelaajat silti yleensä tuntuvat yrittävän ja niiden annetaan painia ja kamppailla, näkee selvästi että sallitaan pelata tunteella. Eikä nimenomaa ole hengetöntä kuin Marjamäellä. Silleen kiva katsoa ja tulosta on tullut erittäin kiitettävästi, ottaen tosiaan huomioon tuon materiaalin keveyden ja jatkuvat omituiset ratkaisut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös