Nännimäinen
Jäsen
Eikös Ässät juuri päättänyt runkosarjansa 6-0 ja 4-2 tappioihin?
No olihan tuossa selkeä parannus.
Totta, en huomannut. Mutta tarkoitit varmaan, että olisi. Ei kyllä toteudu.
Tästä olen samaa mieltä, rantapallot sopii paremmin noille Peräkylänpenoille.Mun mielestä olisi hienoa jos Nordiksella jätetään rantapallot jatkossakin väliin. Jokerit-Saipa sarjaan ne sopi kuin nenä päähän. Mutta HIFK edustaa enemmän jääkiekon perinteitä, joku roti.
Yritin löytää jotain videoo Tampereelta, kun vastustaja tiputetaan ja rantapallot lentää. Löyty kyseisiä videoita vaan Tapparan peleistä.Joo, Porissa se on tärkeä osa kiekkokulttuuria.
Nyt ehtii Lassekin rauhassa keräämään voimia Pariisin kevääseen, hyvä hyvä
Joo, Ilveksen osalta se on aika harvinaista kuvamateriaalia. :DYritin löytää jotain videoo Tampereelta, kun vastustaja tiputetaan ja rantapallot lentää. Löyty kyseisiä videoita vaan Tapparan peleistä.
Lauantaina jatkuu, jännätään miten piirakat jaetaan itse kullekin.
Kyllä vain. Lauantai on se päivä, jolloin perinteisesti jaetaan piirakat. Joskus tulee lohi piirasta ja joskus vaimo on pihi loorasta.Lauantaina jatkuu, jännätään miten piirakat jaetaan itse kullekin.
Öö täh?Ai, nytsä katsot taas kommentoimiasi tilanteita? Menetit valitettavasti vähäisetkin kredibiliteettisi rippeet jo aiemmin ja yhtä väärin meni tämäkin. Hyvää jatkoa vaan.
Tämmöiseen ilmeisen katkeruutta huokuvaan, ja lähes Sailio-tason neronleimaukseen siis viittasin:Öö täh?
Näkemättä Sailion taklausta, Finley jos olisi taklannut, se olisi ollut puhdas
Nii siis kerroin että jos Finley olisi taklannut, se olisi tapahtunut puhtaasti.Tämmöiseen ilmeisen katkeruutta huokuvaan, ja lähes Sailio-tason neronleimaukseen siis viittasin: