madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Mun mielestä mokke sai patjaa väliin. Taisin sit nähdä väärin.
Joo sai vissiin. Livetilanteessa näytti että perkeleesti ohi.
Mun mielestä mokke sai patjaa väliin. Taisin sit nähdä väärin.
Niin tulee, loppuun asti mennään!Huoli pois. Senkin negailijat. Kärpät tulee vielä.
"Kärpät on kusessa Nuurdiksella"
Etäkannattaja kuuntelee Radio Citylta ja JP Jalo ei ole paikalla, koska jäi jumiin Ouluun lentokoneen hajottua. Tapahtuma ei liity huomiseen lentolakkoon.
En tiedä kuka selostaa, mutta hyvin vetää. Ehkä sama kaveri kuka on ollut joskus ennenkin tuuraamassa.
Runkosarjan kuumin joukkue onkin tällä hetkellä tippumassa sääleissä. Miten voi olla?
Mileletön ura Tuomistolla! Mun eka kausi Nordiksella oli 1977-1978, kavin katsomassa melkein kaikki pelit ja Tuomisto oli jo silloin isossa roolissa.
Aleksis Ärje lienee selostaja tänään Cityllä. IMO yksi parhaimpia selostajia tällä hetkellä."Kärpät on kusessa Nuurdiksella"
Etäkannattaja kuuntelee Radio Citylta ja JP Jalo ei ole paikalla, koska jäi jumiin Ouluun lentokoneen hajottua. Tapahtuma ei liity huomiseen lentolakkoon.
En tiedä kuka selostaa, mutta hyvin vetää. Ehkä sama kaveri kuka on ollut joskus ennenkin tuuraamassa.
Pyörälä on ollut surkea viimeiset 4vkoPyörälälle -4 tässä sarjassa jo.
Veikkaan että aiemmin kuin San Jose Sharks, SaiPa tai Jokerit.Heh, Nelonen mainosti Oulun Kärppiä. Halutaan ihmiset kannustamaan Kärpät mestaruuteen. Vielä jäi avoimeksi, että minä vuonna.
Kyllä, Pyörälä on ihan puhki ja myös Kukkonen pelaa liikaa tällä hetkellä (on pelannut jo n. vuoden ajan). Toivotaan tosiaan että ensi kaudella se Miika Koivisto tulee jakamaan kuormaa ja Kukkosen peliaika tippuu siitä 25 minuutista 20 minuutin tuntumaan.Onkohan Pyörälä yksinkertaisesti ollut pitkin kautta liian suuressa roolissa, ja tämän seurauksena ei enää parhaimmillaan? Kukkonen myös ottaa jatkuvasti kovaa osumaa. Kärppien pelissä suurimmat yksittäiset ongelmat on keskikaistan ja pakiston kapeus. Muuten uskon että tuosta tulee ihan hyvä ensi kaudella, jos nuo puutteet korjataan.
Pyörälä on ollut surkea viimeiset 4vko
Varmasti :)Olen vilpittömästi iloinen Pyörälän puolesta kun pääsee vittuun Oulusta ensi kaudeksi.