Taas tämä että tunne on tärkeää. Ärsyttää että Mertsi höpisee jatkuvasti ihan omiaan höystäen ikivanhoilla fraasilla.
Käyttää jalkojaan ikään kuin rakettimoottoreina.Granath on joka paikassa
Kaikki mahdollisuudet olla seuraava pitkassa jatkumossa, Puhakka viimeisin esimerkki, samaan putkeen vaanKäyttää jalkojaan ikään kuin rakettimoottoreina.
Sellainen aavistus on että tällä jampalla loksahtaa vielä tuo maalintekokin isosti kohdalleen jossain vaiheessa. Ei välttämättä vielä tällä kaudella.
Nyt kun katsoi hidastusta erätauolle niin ei ollut kiekoton. Kiekko tuli plekseistä kohti Merelää ja pomppas oudosti eri suuntaan. Tuomari varmasti tulkitsi kiekolliseksi siitä syystäOlisi ollut komea, mikäli Merelä ei olisi ollut kiekoton
Raskaana se on.Onko Suvilla? muuten "pullataikina" kohoamassa
Nonni, nyy o päästy Suvin kaikkein pyhimpään. Enkä se ollut minä. Pahus.Raskaana se on.
Täysin kiekoton, et sää voi kiekkoa roiskia minne sattuu ja keilailla kiekottomia jos kiekko sattuu osumaan tähänNyt kun katsoi hidastusta erätauolle niin ei ollut kiekoton. Kiekko tuli plekseistä kohti Merelää ja pomppas oudosti eri suuntaan. Tuomari varmasti tulkitsi kiekolliseksi siitä syystä
Niin ne haaveet kaatuu.Nonni, nyy o päästy Suvin kaikkein pyhimpään. Enkä se ollut minä. Pahus.
Lukon suoralle voitolle lyöty elatusmaksut sisään kertoimella 56,00. Go Lukko!
Kyllä se ainakin mulle on jos katson matsia missä oma jengi ei pelaa.
Parempi fiilis tulee pelistä kun siinä on tunnetta selostamossakin.
Totta kai!Meneekö mahdolliset voitot myös elatusmaksuna lapsille? :)
Puhuu paskaa sen kuin kerkeää, mutta tunne tärkeämpää.
Noh... Jokaiselle jotakin.
Sukelsi sen vedonkin jälkeen"Vittu mikä sukellus" -Repo
Omasta mielestä Antsa on vähän välitilassa (kuin JYP viime vuodet). Ei enää hyvä, mutta ei vielä niin kahvilla kuin Linkku aikoinaan. Vähän sellaisia Eläkeläiset-tyyppisiä ähinöitä sanojen perään. Kiinnitin huomiota mm. "...parhaan-neeeh maalivahdin-nöööh palkinnosta-aaaah".Puolueettomin lasein katsellessa, Mertsi on vetänyt ihan hyvin.
Vanhoja tuttuja ilmaisuja Joo, mut aivan sama. Ihan hyvin on tunnetta Antsalla.