Aika ankea matsiketju, pari pakollista provoa ja väkinäistä selkääntaputtelua.
PeteX kiteytti homman hyvin, "Vihataan toisiamme."
Mulla tulee korvista ulos toi pakollinen vastapuolen kannattajien kehuminen/haukkuminen. Rehellisesti voin sanoa, että minua ei tippaakaan kiinnosta olivatko IFK:n kannattajat paskoja, tai eivät. Myöskään minua ei kiinnosta, mitä mieltä Jokereiden kannattajista ollaan IFK-leirissä. Omille voi antaa ruusuja tai risuja illan esityksen mukaan, mutta "en fanita naapurin faneja", eikä ne mua kiinnosta.
"Vihataan toisiamme."
Tottakai jos vieraskannattajat tekevät jotain todella spesiaalia, voi niitä vähän kehaistakin, esim. Ilveksen fanit vetivät hyvän shown Areenalla, samoin jullien viimekautinen mega(?)matka oli ihan kehuttava suoritus, joka nosti oman vitutuskäyrän pintaan, koska katsomossa jäätiin mun mielestä jalkoihin.
"Vihataan toisiamme."
Niin, mulla nousee pieni vittumainen hymy naamalle, kun joku poraa JA:ssa ilkeistä huudoista, keskisormista, yms. Hei yllätys! Ei niillä olekaan tarkoitus ketään miellyttää! Varsinkaan vieraskannattajia.
"Vihataan toisiamme."
Itse pelistä, tässä ketjussa ainakin näyttää monelta menneen ohi Tim Stapletonin esitykset matsissa. Kääpiö oli kentän kuningas, jolta tuntui kaikki muu paitsi maalinteko onnistuvan. Ne ehkä ensi kerralla sekin. Mikko Kuparinen oli myös loistava, ennen kauden alkua odotin kotimaista painosta Terran Sandwith- nimisestä roskiksesta, mutta Kuparinen on osoittanut varmoilla otteillaan ansaitsevansa paikkansa Jokereissa.
Ja ennen kuin kukaan tarttuu tohon "Vihataan toisiamme." -kohtaan pitää kai (tahallisten)väärinkäsitysten välttämiseksi muistuttaa, että pidetään tämä viha kuitenkin väkivallattomana.