Aivan sama
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Sirkus nimeltä JYP Jyväskylä Oy
Paskaa pelistä toiseen eikä Viitanen saa hankittua ketään tonne. Kyllä tulee tästäkin kaudesta näköjään aivan vitun farssi.
Toki Laurikainen voitaisiin nopeasti hälyttää takaisin mukaan, ei Veini tunnu pärjäävän ilman Edin läpyskää.Korhonen 100 - Veini 0, missä se Laurikainen on stna. Tarvitaan voittava maalivahti.
The JuhlakausiPaskaa pelistä toiseen eikä Viitanen saa hankittua ketään tonne. Kyllä tulee tästäkin kaudesta näköjään aivan vitun farssi.
No ei se Laurikainen vastaus ole siihen.Korhonen 100 - Veini 0, missä se Laurikainen on stna. Tarvitaan voittava maalivahti.
Tehnyt tuota jo pitkään. Kärpissäkin aikanaan, mutta huomattavasti vähemmissä määrin.Veini se huutaa jokasen päästetyn maalin jälkeen vittusaatanaa, erikoinen tapa. Olin ennen varma että se tekee tota IFK:ta vastaan pelkästään, mutta näköjään olin väärässä
Harmitus menettää kyllä merkityksensä kun joka maalista täytyy hermostua.Veini se huutaa jokasen päästetyn maalin jälkeen vittusaatanaa, erikoinen tapa. Olin ennen varma että se tekee tota IFK:ta vastaan pelkästään, mutta näköjään olin väärässä
Eiköa aina juhlakaudet, ja -ottelut mee reisille? Pitäis vaan hissukseen olla noina aikoina.The Juhlakausi
The Juhlakausi
Voipi olla ettei kevään pelejä oo. Tai no onhan maaliskuun alkukin toki kevättä et sinänsä on.Noo mieluummin nää vaikeudet tähän alkutalveen, keväällä ne tosipelit on. Jos nyt vaa päästäis sinne...
No ei Laurikainen. Puhun nyt yleisesti et kyl JYP niitä maaleja osaa tehdä mut tuollekin Veinille maksetaan varmaan sen verran et ois enemmän WAU -torjuntoja ku Oho Hups -päästettyjä.No ei se Laurikainen vastaus ole siihen.
Kukaan pelaajista ei saatana lauo kiekkoa vaikka paikka olisi.
*TOP10 karkaa jos tämä paska jatkuu tällä tavalla.On kyllä JYPin peli valahtanu täysin samannäköseks näennäiseks hallinnaks mitä se oli mm. viimekaudella. Kammottavaa. Nyt vaan toivotaan, että peli saadaan uomiin takasin mielellään ennen joulukuuta, tai muuten kyllä TOP6 karkaa sillä välin.
On kyllä melkein nyt omat lasit putsattava, jos noita Pudin ja Pertun paikkoja näennäisiksi joku näkee.No on mikä on mutta eihän tämä vituta ainakaan itseä niin paljon kuin eilinen. Jukurit ollut parempi oikeastaan koko pelin. Toki maalivahtipelissä eroa mutta Jukurit pelaa täysin tuloksesta vieraspelissä. JYPin maalipaikat mun silmiin aika näennäisiä.
Joo niin oli tasaista viime kaudellakin, pistesarakkeeseen se ei kuitenkaan auta.On taas aika ranteet auki meininkiä täällä. Tasaista on kuten aina.
Toki on. Sen verran kova liiga vaan on kyseessä, että tappioputket aiheuttavat pitkässä juoksussa sen, että keväällä ei tarvii kovin korkeita sijoja odotella. Ja tämä on fakta. Peli olis saatava takasin voittavaks. ASAP.On taas aika ranteet auki meininkiä täällä. Tasaista on kuten aina.
Joo tää, ”hyvällä ja tasaisella” pelillä voi pyyhkiä paskasta persettä jos tulee turpaan.Joo niin oli tasaista viime kaudellakin, pistesarakkeeseen se ei kuitenkaan auta.
Floridan mallilla kalkkiviivoilla poffeihin ja finaaliin.Joo niin oli tasaista viime kaudellakin, pistesarekkeeseen se ei kuitenkaan auta.
Tästä voisi alkaa tekemään Petelius parodiaa kuinka Liivik on sekunti maalin tekemisen jälkeen tullut jäälle maalin eteen haastattelemaan maalintekijää.Heti vaan mikkiä maalintekijän suuhun. En tiedä onko nää haastattelut nyt niin välttämättömiä. :D
Ja kun tasaisesta sarjasta puhutaan, niin ei tarvitse montaa tappiota ottaa putkeen, että puhutaan jo siitä päästäänkö keväällä edes pelaamaan playoffeja.Toki on. Sen verran kova liiga vaan on kyseessä, että tappioputket aiheuttavat pitkässä juoksussa sen, että keväällä ei tarvii kovin korkeita sijoja odotella. Ja tämä on fakta. Peli olis saatava takasin voittavaks. ASAP.