Tuntuu taas tulevan tekstiä ilman sen kummemmin käyttämättä aivoja, edes kaverin...
No siltä kyllä vaikuttaa.
Kysehän ei ollut tästä ainokaisesta kotipelistä, vaan sama huutelumeininkihän siellä sikakatsomossa on ollut jo vuosikausia. Luulisi sinunkin sen huomanneet kun pelejä olet siellä seurannut. No siitä ei sen enempää.
Tarkoittaako se vapaaehtoisuus/ilmaisuus sitten sitä, ettei hommia tarvitse hoitaa kunnolla? Esim. tässä on tilanne, joka olisi pitänyt hoitaa toisin:
ervatsalo kirjoitti:
Toisaalta, tämä espoolainen liippahousu syttyi liekkeihin noin nanosekunnissa, joten tuskin kukaan olisi asiaan ehtinyt edes puuttua. Järkkärit antoivat kuitenkin em. isokokoisen turenkilaisen ja jonkun toisen jannun tulla vapaasti huutelemaan espoolaisporukan välittömään läheisyyteen ilman sen ihmeempiä poistumiskäskyjä, saati sanktioita, eli tilanne oli aika lähellä leimahdusta.
Kuten jo sanoin, se ainoa järkkäri huuteli siinä apuja, kun huomasi, ettei välttämättä yksin saa tilannetta haltuun, jos se siitä leimahtaa. No ratsuväki ei tällä kertaa sitten ihan päässyt paikalle.
Järkkärin homma kuitenkin taitaa olla se järjestyksen valvonta, eikä niinkään pelin seuraaminen ja kaverin kanssa juttelu. Mutta nuohan olivat vierasjoukkeen faneja, joita lähestyttiin kotijoukkueen fanien toimesta, eikä toisinpäin. Jotain espoolaisia, ihan oikein niille. Enhän minä saa HPK:n kannattajana puuttua mihinkään epäkohtaan, jos se mahdollisesti saattaa HPK:n ja sen toiminnan jollain tapaa huonoon valoon.
Tuo kulmaus oli muutenkin melko koominen tapaus tässä pelissä. Osa jengstä seisoi, kuten käsittääkseni seisomakatsomossa on tarkoitus, mutta suurin osa kökötti perse kiinni betonissa. No, ensimmäinen kotipeli ja uuden hallin jännitys, ymmärtäähän sen.
Ihan OK meni järkkäreiltä tämä matsi muuten, ainakin minun havaintojeni perusteella. Mitä nyt lipun olisivat voineet tarkistaa, kun sellaisen olin ostanutkin.
Henkilökohtaisuuksia en viitsi edes kommentoida millään tapaa.
Edit:
Kuulun siis vähemmistöön. Hienoa.
Aika kovaa tekstiä ja aika rohkeetakin siinä mielessä että puhut valtaosasta ja älynväläyksistä.
No sanotaan sitten, että osa meistä nettifaneista ei pidä noita sikakatsomon yksittäistapauksia mitenkään hienona juttuna.