Nyt tuli kyllä yllätyksenä, olet aina niin kovin ollut Ässiä näissä otteluketjuissa kannustamassa.Kyllä tuosta parista ainakin itse oikein odotan sitä että Lukko vie ton sarjan.
Nyt tuli kyllä yllätyksenä, olet aina niin kovin ollut Ässiä näissä otteluketjuissa kannustamassa.Kyllä tuosta parista ainakin itse oikein odotan sitä että Lukko vie ton sarjan.
Niin olisi varmaan Lukko-palstallakin, kun ovat koko ajan toistaneet sitä kuinka Ässät vie sarjan 2-0.Kyllä tuosta parista ainakin itse oikein odotan sitä että Lukko vie ton sarjan. Kyllä voi olla nöyrää porukkaa Ässä palstalla sen jälkeen.
Mutta pelillisesti Lukko on tänään vienyt Ässiä melko selvästi
Leimun jäähy oli vähän kevyt, muut ovat olleet ihan selviä jäähyjä.No tasapuolisuuden nimissä pari lisää niin oltaisiin tasoissa noiden erän kahden huumorijäähyn kanssa. Leimun kiinnipitäminen varsin koominen
Kaiken sen Porista tulleen hehkutuksen perusteella kuvittelin Ässien olevan todella kova porukka, mutta ainakin tänään ottelu on tasan vain siitä syystä, että Lukon viimeistely on täysin ala-arvoista. Mutta pelillisesti Lukko on tänään vienyt Ässiä melko selvästi
Ei ihan pidä paikkansa.Tuohimaalla 38 torjuntaa.
Toisessa erässä oli kyllä niin päin, että Ässät vei 5-5-peliä, ajoittain aika suvereenisti. Typerät jäähyt Lukon pelastivat, ilman ylivoimiaan ei Lukko saanut erässä juuri mitään aikaan.
Mikäs se toinen huumorijäähy oli? Leimu ja ???No tasapuolisuuden nimissä pari lisää niin oltaisiin tasoissa noiden erän kahden huumorijäähyn kanssa. Leimun kiinnipitäminen varsin koominen
Edit. Typot
Toisessa erässä oli kyllä niin päin, että Ässät vei 5-5-peliä, ajoittain aika suvereenisti. Typerät jäähyt Lukon pelastivat, ilman ylivoimiaan ei Lukko saanut erässä juuri mitään aikaan.
Jäähyt pois ja sarja poikki.
Tais taklata ohi kaverista, siitä loukki?Suoranta loukkasi, talutettiin koppiin.
No Laganiere ottaa varmaan enää viisi fiksua kakkosta kolmanteen erään, kyl tää tästä.Toisessa erässä oli kyllä niin päin, että Ässät vei 5-5-peliä, ajoittain aika suvereenisti. Typerät jäähyt Lukon pelastivat, ilman ylivoimiaan ei Lukko saanut erässä juuri mitään aikaan.
Jäähyt pois ja sarja poikki.
Tais taklata ohi kaverista, siitä loukki?