To 15.2.2018 Otteluseuranta (2. kisapäivä)

  • 53 499
  • 565
Tila
Viestiketju on suljettu.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Ei kai se sen kummempaa kun katsoo muita sarjoja niin ymmärtää miksi.

Olen katsonut, enkä silti näe syytä minkäänlaiseen dissaukseen. Nostan silti hattua että tämöistä höntsää jaksaa aamuyöstä nousta katsomaan jos ei kiinnosta. Itse en jaksa nykyään katsoa ainoatakaan KHL/NHL-matsia, vaikka näen ilmaiseksi. Ei sytytä millään lailla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
On kyllä säälittävä esitys Discoveryltä nämä lähetykset.
Yle hakkaa tälläiset paskat mennen tullen.

Millos ne lätkän arvokisat oli YLE:llä? Maikkari ei hakkaa don tameineen. Minusta TV5 ei nyt aivan heikko kuitenkaan ollut.

No, viime olympialätkä taisi olla YLE:llä, mutta MM-kisat sitten maikkarilla. Ellen ihan väärin valvoneena muista.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Millos ne lätkän arvokisat oli YLE:llä? Maikkari ei hakkaa don tameineen. Minusta TV5 ei nyt aivan heikko kuitenkaan ollut.

Nää on näitä. Itketään vähän turhankin paljon näistä lähetyksistä, vaikka mitään suurempaa vikaa niissä ei olisikaan. Kuuluu vaan asiaan.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pieniä yksityiskohtiahan nuo Discoveryn ongelmakohdat sinänsä oli. Äänien säätelyyn vähän tarkkuutta, studiosta Alpo vittuun, kuvakulmista se kaukainen yläpuoli pois (ohjaako tosin edes itse en tiedä) jne. Timonen oli hyvä kommentaattori muuten.
 
Nää on näitä. Itketään vähän turhankin paljon näistä lähetyksistä, vaikka mitään suurempaa vikaa niissä ei olisikaan. Kuuluu vaan asiaan.
Nii no jos ei edes perus ääni asioita osata hoitaa niin aika huonoa on. Eikä tuo pelin kuvaaminenkaan nyt mitään timanttia ollut. + kaikki helvetin mainokset.
 

Old referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, tuomarit
Olisi tainnut Jatkoaika heti aamutuimaan kaatua, jos Kukkos-Lasse olisi töpeksinyt kuten median kultapoju junnu-Heiskanen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Pieniä yksityiskohtiahan nuo Discoveryn ongelmakohdat sinänsä oli. Äänien säätelyyn vähän tarkkuutta, studiosta Alpo vittuun, kuvakulmista se kaukainen yläpuoli pois (ohjaako tosin edes itse en tiedä) jne. Timonen oli hyvä kommentaattori muuten.
Mun mielestä toi yläpuolen kamera "drome view" :D on ihan hauska lisä. Nyt sitä käytettiin ehkä vähän turhan lyhyitä välähdyksiä hyökkäysalueella, eikä siinä oikein ehtinyt katsomaan viisikoiden rakenteita ja tästä syystä kuvakulma ei oikein päässyt oikeuksiinsa. Olisi kiva jos tuota pystyisi käyttämään varsinkin hitaissa hyökkäyksiin lähdöissä... siinä se varmasti pääsisi oikeuksiinsa.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Onhan tuo Minna Korkka ainakin uskomattoman huono vetämään studiota. Jatkuvaa takeltelua ja samat kysymykset kolmeen kertaan. Ylen ja MTV:n studioisännät sentään tuntuvat ammattilaisilta.
 

Perreault85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olisi kiva jos tuota pystyisi käyttämään varsinkin hitaissa hyökkäyksiin lähdöissä... siinä se varmasti pääsisi oikeuksiinsa.
Joo, samaa mieltä. Nythän nuo viivelähtöjen rakenteet jää näkemättä suurelta osin, koska kuvaan mahtuu vaan kiekollinen pakki ja ehkä vastustaja siinä tolpalla. Venäjällä esim. kuitenkin monesti kuvataan noissa tilanteissa vaan vaihtopenkkiä tai yleisöä, joten ainakin sitä parempi tuo kuitenkin on.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mistäs te näette/katsotte tuon Norja - Ruotsin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös