To 15.10.2020 Jukurit - Ässät

  • 15 374
  • 221

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmaan vaikea matsi tulossa. Ässille ei ole sopinut tuo ennakkosuosikin asema. Pakat on vielä sen verran leväällään että yksilösuoritukset tämänkin ratkaissee jompaan kumpaan suuntaan. Aittokallion päivä olla tänään aloittavana maalivahtina. Toivottavasti myös lopettavana.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Toivotaan jatkoa Ässien kohtuuhyvälle Mikkeli-putkelle.

Abramov tekee varmuudella yhden. Merkley tekee kaksi, koska nyt ei poikaa pysäytä mikään.

1-4
 

Fuzzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
3-8 Merkley tekee hatun ja vie kassaria niin ettei pukukoppiin löydä.
 

AVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Neljä Mäkistä kokoonpanoissa. Lienee ennätys?
Nikkasen mielellään näkisi tuossa ykkösen keskellä, mutta flunssa vaan kurittaa ilmeisesti edelleen.. Harmi.

3-1. Kiitos.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Neljä Mäkistä kokoonpanoissa. Lienee ennätys?
Nikkasen mielellään näkisi tuossa ykkösen keskellä, mutta flunssa vaan kurittaa ilmeisesti edelleen.. Harmi.
3-1. Kiitos.

Onko muita täysnimikaimoja Liigassa tällä kaudella? Meidän Atte Mäkisellä on muuten 4 peliä ja Ässien Atte Mäkisellä 40 peliä Jukurit-paidassa..

3-1 käy. Meidän maalit Ville Leskinen, Ville Hyvärinen ja Julius Vähätalo. Maalintekijät on suht varmat.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Neljä Mäkistä kokoonpanoissa. Lienee ennätys?
Juuri meinasin tulla kyselemään, että vieköhän tänään Atte Mäkinen Atte Mäkisestä voiton. Itse veikkaan Atte Mäkistä, mutta toisaalta Atte Mäkinen on tuntematon suuruus minulle.

Toinen mielenkiinnon kohde on, jaksaako Wännström luistella tänään ensimmäiset metrinsä? Tähän asti liigafin tilastoissa tosiaan miehelle on noin tunnin kentälläolon aikana merkkautunut nolla luisteltua metriä.

Mika Niemi on tänään viltissä. Varmaankin varokeino, tai sitten jotain herättelyä. Ei se nyt niin huonosti ole pelannut, että se pitäisi korvata Jouka Juholalla.
 

AVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Juuri meinasin tulla kyselemään, että vieköhän tänään Atte Mäkinen Atte Mäkisestä voiton. Itse veikkaan Atte Mäkistä, mutta toisaalta Atte Mäkinen on tuntematon suuruus minulle.

Toinen mielenkiinnon kohde on, jaksaako Wännström luistella tänään ensimmäiset metrinsä? Tähän asti liigafin tilastoissa tosiaan miehelle on noin tunnin kentälläolon aikana merkkautunut nolla luisteltua metriä.

Mika Niemi on tänään viltissä. Varmaankin varokeino, tai sitten jotain herättelyä. Ei se nyt niin huonosti ole pelannut, että se pitäisi korvata Jouka Juholalla.

Olkoon toinen pelin jälkeen Atte Mäkinen ja toinen AtTHE Mäkinen.

Paikkapuolustuksesta oon kuullu puhuttavan, mutta Wännströmin paikkahyökkääminen ja noin kirjaimellisesti vaihtoaition oven edessä on uutta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Paha peli Ässille. Suosikkiasema on ollut monesti kovin vaikea, katseet kääntyvät valmennukseen ja siihen kuinka ovat saaneet pojat prepattua illan peliin. Toiveissa olisi, että Ässät iskisi ekaan kymppiin 1-2 maalia ja Jukurit eivät yhtään. En odota mitään maalijuhlaa tästä pelistä, voi hyvinkin olla maalinpeli suuntaan jos toiseen....
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Voi helvetti Aittokallio, tuo olisi pitänyt liimata.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Stenqvist nosti vain mailaa tuossa, ei työntänyt jukurien pelaajaa aittokallion päälle tms.

Eiköhän tuo pitäisi hylätä.
 

oki1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät , Noormarkun Koitto, RU-38
Just iskin itteni radion viereen, jännää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös