KalPalle ja Henriksonille kolme pistettä, onnittelut siitä. Luulin jo, että Tomppaa ja Vuohtoniemeä huonompaa tuomarityöskentelyä ei pysty esittämään kukaan, mutta olin järkyttävän paljon väärässä!!!
Turha sitä Henrikssonia on eilisestä syyttää kun Ville Nieminen kävi itse turhan kovilla kierroksilla, selkeä myöhästynyt taklaus ensimäisenä rangaistuksena, sen jälkeen polvitaklaus josta olisi pitänyt lentää suihkuun, nokka pokkaa Jalasvaaran kanssa jonka Nieminen itse aloitti ja vielä kruununa ajo Ahosen päälle.
Tapparalla olisi ollut pelissä jopa mahdollisuutensa ilman Niemisen törttöilyä, mutta kun Niemisen nuppi ei tunnu kestävän KalPaa vastaan mitenkään niin kävi näin.
Voisi jopa sanoa, että Niemistä kohtaan oltiin tällä kertaa armollisia kun noin selvästä polvitaklauksesta ei lennetty suihkun puolelle.
Toisaalta myös Luceniuksella oli lähellä suihkuun lähtö Kiiskisen telomisesta.
Kokonaisuutena KalPalta vaihteeksi hyvä peli viimeistä 10min lukuunottamatta peli lähes täysin kontrollissa ja Tapparan paikat laskettavissa yhden käden sormilla.
Ylivoimaa hinkattiin taas turhaan ja ainoa kuvio mitä siinä tunnutaan hakevan on Anderssonin vetopaikka, sitten kun kertaalleen kokeiltiin muuta niin alkoi verkotkin heilu Härskin toimesta.
Tuntuu ettei KalPan ylivoimassa tällä hetkellä ole muita pelaajia kuin Kiiskinen, Sahlstedt ja Andersson kun Kapanen ei lauo yhtään eikä Hartikaiselle tämän takia tule ripareita joita pääsisi lusikoimaan sisälle.
Olisiko liikaa vaadittu, että muutkin kun Andersson alkaisivat laukomaan Kapanen etunenässä kun laukaus on huippuluokkaa.