BigRedCat kirjoitti:
Juu näin kyllä tämän murjomisen mutta tarkoitin lähinnä että kun kukaan ei kuitenkaan loukkaantunut niin on turha käydä takaapäin kimppuun. Jos Tomek olisi lopettanut Guollan kauden jollain kirvesiskulla tjsp niin Pasi olisi rauhassa saanut irrottaa Tomekin pään vaikka takaapäin...
Samoilla linjoillahan siis olemme?
Kyllä sinänsä, että itse en ikinä ala puolustelemaan hyökkäyksiä takaapäin. Tämmöiset kostonuijimiset voi myös hoitaa siten, että ilmoitetaan vastapuolelle kohta tulevan turpaan ja annetaan kaverille valmistautumisaika. Jos kaveri ei tee mitään, niin sitten annetaan palaa. Eli annettaisiin mahdollisuus puolustaa itseään ja tehtäisiin selväksi mitä muutaman sekunnin kuluttua tapahtuu. Olisivat voineet hoitaa Lostedtin kanssa jonkin yleisen hässäkän ja sieltä poimia mieluisat tanssiparit.
Siinä taas ymmärrän, ja olen täysin HIFKin toimien puolella, että Guollan "turvallisuuden" tulee olla ylikorostettua. Johtuen miehen loukkaantumisista, ja myös pelitaidoista. Jokainen näki eilen minkä sortin suhari on kyseessä. Ennen Nielikäisen amok-juoksua Guollaa vedettiin useampaan kertaan poikkarilla / mailalla selkään ja voi olla, että poliisitoimia nähdään tulevaisuudessa useampia.
Eli kuten sanoin, toimiminen oikein, toimintatapa väärä ja siitä miinukset Pasille.
Yleisestihän puhutaan, että Valtonen ja Nielikäinen eivät olisi mitään parhaita kavereita. Tiedä sitten keittikö Pasilla yli ihan henkilökohtaisten syiden takia?
Itse en ala Pasia tämän takia dumaamaan, enkä toivottamaan menolippua maaseudulle. Yksittäinen tahra kilpeen ja sen varjolla unohtuu, että Pasi esim. taklaa pääsääntöisesti puhtaasti ja kovaa, sekä hoitaa yleensä aina nämä myllyhommat rehdisti. Kuten esim. Heleniusta ja Nickersonia vastaan. Eilisessä ottelussakin Pasi täräytti ensimmäisessä vaihdossaan yhden ottelun kovimmista pommeista puhtaasti.
Rapatessa roiskuu ja niinhän sitä sanotaan, että jälkiviisaus on sitä parasta viisautta.