Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Nyt se on sitten Ilveksen harteilla varmistaa heaven or hell-finaalisarja
Lainaa kymppi ennen sitä.Jees menenkin tästä saunaan.
Ei, kyllä mä haluaisin Bondin Ipan vankkureihin meitä vastaanVoit vaikka pysytellä siellä finaalien ajan, hyviä löylyjä!
Ottelun viimeisenAlle 3 minuuttia aikaa jäljellä eli Kookoo saanee hyvällä tuurilla vielä yhden hyökkäyksen Tapparan alueelle.
Yksi rasittava jääkiekkorajoitteinen naukuja enemmän? Oishan se.Ei, kyllä mä haluaisin Bondin Ipan vankkureihin meitä vastaan
Kyllä... Siinä pelissä oli KooKoolla se mahdollisuus mennä 4-1 johtoon, joka olisi voinut olla Tapparalle liikaa. Tosin KooKoon pelikuorman ja poissaolojen, etenkin Nikkilän loukkaantumisen myötä voi olla, että Tappara olisi 0-2 tilanteesta silti vääntänyt sarjan viimeistään seiskapelissä itselleen.Kirjoitin tämän ottelusarjan toisen ottelun puolessa välissä, että siinä tuli parin ratkaisu, kun KooKoo menetti kotonaan 3-1 johtoaseman. Olin näemmä valitettavasti oikeassa. Jos sen ottelun KooKoo olisi onnistunut voittamaan, niin tästä olisi tullut todella hyvä sarja. Valitettavasti Tapparan materiaali on vain parempi kuin KooKoon.
Hyvä kausi kuitenkin KooKoolta! Voitte olla ylpeitä joukkueestanne, KooKoo-fanit. Ja toivottavasti menette isolla joukolla tsemppaamaan joukkueen pronssiin.
Kyllä KooKoota ja Ilvestä luulisi kiinnostavan, toinen ei ole voittanut mitään koskaan, toinen joskus silloin, kun olkatoppaukset olivat muotia ekan kerran.Aijai... Sieltä tuli ratkaisu. Hieno kausi KooKoo:lta mutta ei vaan riittänyt. Ensi kaudella taas uusi yritys. Lohtuläpsyttely sitten niitä varten ketä kiinnostaa...
Huutavat vielä jotain Buunsaaksenille, häpeän.Ikava kun ei ole hallissa porukkaa ja ihan kirkko