To 14.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 69 200
  • 906

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No ei se kyllä ole. Ei Mestiksessä ole ikinä ollut niin hyvää joukkuetta kuin Kärpillä viimeisellä divarikaudella 1999-00. No ehkä KalPa haastaa kauden 2004-05 osalta, mutta silloin työsulkukausi hieman vääristi tilannetta.
Olen kuullut huhua että Kärppien nousu oli vain ja ainoastaan päävalmentajan ansiota.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mä mietin tuota JYP vai Sport asiaa. Kyllä mä mielummin näkisin JYPin sääleissä. Koska antaa JYP paremman vastuksen 7. sijoittuneelle kun Sport. Ja tietty onhan mulla samasta syystä toinenki syy ;)
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meinaat että jos JYP pääsee nyt takaportin kautta sääleihin, se on enemmän pettynyt kuin motivoitunut tilanteesta?

Pointtinsa tässäkin. Väitän kuitenkin Sportin ja etenkin kotiyleisön hurmion tekevän siitä potentiaalisesti jopa värikkäämmän joukkueen pleijareihin. Toki JYP voi kairaa tästä voimaakin. Pidemmän päälle en usko.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko Junno siirtynyt takaisin KalPaan vai miksi vaan Kärpät saa jäähyjä?
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Kalle Loponen vielä pisteille ja Annuselle voittopeli niin saadaan näille Kärppätulokkaille aina vaan hyvät alut näihin liigastarteille. Toisilla näitä vaan on. Ja toimii. Ens kaudella sinne vähän Rätyä jne... Aiai.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Se oli Sportin osalta siinä, vieläkin ihan paniikissa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko ylivoimalle. Juhani Tamminen 2 min. koukkaaminen ajassa 22.02.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Pelsun kaverit pitää kyl pilkkanaan Sportia. Hyvä Kaski
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös