To 14.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 69 002
  • 906

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Tän pitäis olla jääkiekkoystävän parasta aikaa, mutta jostain syystä ei nyt oikein innosta. Siispä toivottavasti tää ilta jotenki antaisi uskoa ihmeisiin ja siihen, että jos kuitenki....

Toinen toive on se että toivottavasti pelit menee niin ristiin, ettei kohdata Lukkoa :)

Siinäpä mun toiveet tähän iltaan
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itsehän miellän ruotsalaisen hurriksi. Joten suomenruotsalainen on puolhurri.
Toki itsekin tulee joskus vahingossa sanottua ruotsalaisia hurreiksi, mutta kyllä se ihan virallisesti on niin että hurri on suomenruotsalainen. Eräs suomenruotsalainen kaveri vahvisti tämän.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Hyvä Pelsut!!
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Pelicans oli selvästi scoutannut Sportilta miten maali värkätään ensimmäisellä minuutilla.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Oikein "par excellence" ruletti tänään käynnissä. Toivokaamme onnistumisia!
Itse fantasioin kunniakkaasta runkosarjan päättämisestä hienoon voittoon ja kenties Veinin nollapeliin. Mamba's humour iski jälleen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Manninen nostaa kiekon Fonseliuksen nassuun. Kipeää tekee, paikattavaks lähti.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse fantasioin kunniakkaasta runkosarjan päättämisestä hienoon voittoon ja kenties Veinin nollapeliin. Mamba's humour iski jälleen.
Oma rulettini on jälleen Telian kera käynnissä. Selaimen kautta ei edes lähetystä saa auki. Avainsanat: "Tapahtui virhe".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tosissaanko täällä jotkut kärppäfanit pelkää "venäläistä rulettia" eli sitä että joku pelaaja loukkaantuu tänään? Pitäisikö varmuuden vuoksi kääriä nuo pelaajat pumpuliin myös kotioloissa, ettei varmasti satu jos lyö vaikka varpaan seinään?
 

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
Todella hienoa arvostusta HPK:lta ja tällä hetkellä liigan makeimmat pelipaidat ..iso peukku!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös