Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Hyvä Lukko, hieno peli. Vähän buustia jatkoon. Aika aseeton oli Kärpät, no edelleen heille merkityksetön peli.
Ei tarvi koska on jo Sami Anttila käytettävissä kaikille noille paikoille.MM-sankari Veini ei saa mitään kiinni. Oluun taidetaan ostaa tänään vielä pakki, laituri ja maalivahti.
Ässät saa muuten lauantaina sellaisen persraiskauksen ettei olla hetkeen nähty.Tää pitää vaan äkkiä unohtaa ja kohti Poria.
Tuskin. Muistan kun Yleltä selitettiin aikoinaan, että Raumalta on huonot yhteydet ja tämän vuoksi Lukko ei juuri näy Urheiluruudussa.Voi olla, että nyy Rauman peli mainitaan Urheiluruudussa
Miksi? Yhden panoksettoman pelin vuoksi? Nauttikaa, tää on teidän mestaruus.MM-sankari Veini ei saa mitään kiinni. Oluun taidetaan ostaa tänään vielä pakki, laituri ja maalivahti.
Meidän mestaruus on vuodelta 1963!Miksi? Yhden panoksettoman pelin vuoksi? Nauttikaa, tää on teidän mestaruus.
Älä lähre sinne, ei sitä kannata aatella.Ässät saa muuten lauantaina sellaisen persraiskauksen ettei olla hetkeen nähty.
Kirjoittelusta päätellen tänään tuli toinen. Ei siinä mitään, voittaminen on hauskaa.Meidän mestaruus on vuodelta 1963!
Ei mua hetkauta Ässien pelit tällä kaudella suuntaan tai toiseen, ei ole kiinnostanut sitten Salmisen myynnin.Älä lähre sinne, ei sitä kannata aatella.
Ennustan vaikeuksia Kärpille...
Toivottavasti ei tule viiriä, kattopalkisto on mitoitettu kestämään ainoastaan yksiKirjoittelusta päätellen tänään tuli toinen. Ei siinä mitään, voittaminen on hauskaa.
Läpällä. En kumminkaan tykkää provostasi, tää oli mielenosoitus. Älä jatka, pliis. Menee tunteisiin.Mikä mestisjengi missä? Missä olen maininnut sanallakaan mestisjengistä?
Kyllä se kestää, Raksilan latokin kestää viirejä vuodesta toiseen.Toivottavasti ei tule viiriä, kattopalkisto on mitoitettu kestämään ainoastaan yksi
En minä ole provoillut. Älä lue jos harmittaa, viestit voi piilottaa.Läpällä. En kumminkaan tykkää provostasi, tää oli mielenosoitus. Älä jatka, pliis. Menee tunteisiin.
Niinpä, aika filmi... Älä nyt viitsi. Plussana Aaronille, että nousi ylös ja luisteli pois. Toisenköisiäkin makaamisia on nähty.Tärkeetä alkaa pitämään päätä 6-1 -tilanteessa jossa mikään ei osu päähän. Hieno mies tämä Vidgren selkeesti.