Kyl näi o. Hidastukset kun viimein saatiin ruutuun erätauon jälkeen. Tarkistuksen aikana näitä ei viitsitty yleisölle esitellä.Oli muuten ihan selvä hylkäys tuo Kärppien toinen
Kyl näi o. Hidastukset kun viimein saatiin ruutuun erätauon jälkeen. Tarkistuksen aikana näitä ei viitsitty yleisölle esitellä.Oli muuten ihan selvä hylkäys tuo Kärppien toinen
Mietis nyt vähäsen. Trolliksi haukkuminen menee vähän jo yli.En nyt vieläkään ymmärrä. Onko tämä joku uusi muotivillitys että hoetaan tunteisiin menemisestä? Edelleenkin, ei yksittäinen jääkiekko-ottelu vaikuta meikäläiseen pätkän vertaa.
Mutta jatka toki trollaamistasi. Tsemppiä sinulle.
Kyl näi o. Hidastukset kun viimein saatiin ruutuun erätauon jälkeen. Tarkistuksen aikana näitä ei viitsitty yleisölle esitellä.
Oikea asenne.Lätkä on mukavaa ajankulua, mutta erittäin pieni osa minun elämääni. En yöunia menetä, vaikka hävittäisikin tänään ja loputkin pelit.
Mietis nyt vähäsen. Trolliksi haukkuminen menee vähän jo yli.
Lätkä on mukavaa ajankulua, mutta erittäin pieni osa minun elämääni. En yöunia menetä, vaikka hävittäisikin tänään ja loputkin pelit.
Oliko niitä huippupaikkoja yhtä hanskaanvetoa enempää?Tää on kyllä koko palstan suurin trolli
Oliko niitä huippupaikkoja yhtä hanskaanvetoa enempää?
Miksi puhut itsestäsi passiivissa?Ehkä kannattaa harkita sitä nukkumaanmenoa. Se on kuitenkin kouluaamu huomenna.
Oliko niitä huippupaikkoja yhtä hanskaanvetoa enempää?
Se ruotsalaisherrasmies, jonka tasoista 2-suunnan sentteriä teillä ei ole koskaan ollut. Eikä tule olemaan.
Kaikkien maskien äiti ja kuningas näin suomeksi.
Se joka tekee pisteitä niukanlaisesti ja saanut lempinimet "maalintekijä jumalan armosta" ja "Kung Lasu". Eka noista sarkasmia ja toinen totisinta totta. Jokainen kärppäfani tarjoaisi sitä niin sanottua monivuotista mottipäistä että Lasu jäisi Ouluun.
Vinkki: käy tutustumassa plusmiinustilastoon.
Et tiedä paljoa liigasta, ellet tiedä liigan parhaan joukkueen ykkössentteriä.
Täällä koitetaan taklata ja vääntää. Tökkiminen ja töniminen on sitten enemmän sählyä tai muuta poikamaista lajiaAi jääkiekon pellaamiseen ei kuulu Raumalla tökkiminen ja töniminen?
No nyt kun sanoit niin joo tuli mieleen. Enpä minä nyt tosissani luullutkaan että et tietäisi. Aliarvostettu kaveri jokatapauksessa!Kukaan ei ilmeisesti muista "kuka helvetti on Karjalainen"-läppää Tapparasta muutaman vuoden takaa?
Loistavat kahden suunnan pelaajat yleensä ovat. Ellei liigapörssin top10 näy, niin helposti jää hieman varjoon.No nyt kun sanoit niin joo tuli mieleen. Enpä minä nyt tosissani luullutkaan että et tietäisi. Aliarvostettu kaveri jokatapauksessa!
Sopanen näyttäis oleva ihan pelipäällä.