Kiviä taskuun.
Ai hienoa, lukutaitoinen löytyi. Anteeksi suuri ja vallan kauhea kirjoitusvirheeni.
Järkeä päähän.
Tyylikästä.
Varmasti näin, lähetys yhtä jälkeenjäänyt kuin kirjoittajakin.En tarkoittanut Pyörälän tilannetta, vaan Keräsen kaatumista josta vihellettiin jäähy Heshkalle. Telian kuva tuli jäljessä, mutta Spedelle tsemppiä ja pikaista paranemista.
Sulla on pitkä kevät edessä, jos meinaat saada tehtyä Anttilasta pelimiehen ;)Menemme posin kautta, tuttuun tyyliin:
Anttilalle on tilaa kokoonpanossa jatkossakin!
Tämä ei ole kiva viesti.Kiviä taskuun.
Anttila on niin kova että se voi stuntata Pyörälää, Osalaa ja Kuparia yhtä aikaa kolmessa ketjussa.Sulla on pitkä kevät edessä, jos meinaat saada tehtyä Anttilasta pelimiehen ;)
Ronkaisen kanssa olen voimaton. Kaikkeni olen yrittänyt.Sulla on pitkä kevät edessä, jos meinaat saada tehtyä Anttilasta pelimiehen ;)
Ei linko tarkoittanut Pyörälän tilannetta kuten ylempänä korjasiTämä ei ole kiva viesti.
Kamalan näköisesti meni Pyörälän polvi. Tulee ihan Vaha mieleen.
Tämä ei ole kiva viesti.
Kamalan näköisesti meni Pyörälän polvi. Tulee ihan Vaha mieleen.
Joo huomasin. Olin kirjoittamassa viestiä, kun laitoit jo korjaavan. Sorit siitä.Kuten äsken kerroin... tarkoitin tällä viestillä aijempaa tilannetta, jossa oli osapuolet Keränen vs Heshka.
Aikamoinen painajainen. En voi hyvin, ajatuskin hirvittää.Anttila on niin kova että se voi stuntata Pyörälää, Osalaa ja Kuparia yhtä aikaa kolmessa ketjussa.