To 14.2.2013 KalPa - HIFK

  • 9 860
  • 25
Suosikkijoukkue
KalPa
UkkoPekka

Oli kyllä ylivoimaisin esitys pitkään aikaan mitä Niiralan montussa on nähty. Sääliksi käy HIFK -kannatajia, sillä ei tuo porukka saanut edes yhtä taklausta tai ylilyöntiä aikaiseksi.

KalPan osalta onnistujia riitti. Haverista olin jo teilaamassa viime otteluiden perusteella, mutta tässä pelissä jalka riitti hyvin, kun ei tarvinnut olla omassa päädyssä painimassa. Pudotuspeleissä voikin olla sitten eri asia, mutta hyvin tuuraa tällä hetkellä.

Salminen oli jälleen aivan huikea ja ilo katsoa miehen liikettä ja kiekon hallintaa.

Kuitenkin illan ykköstähti ja paras anti oli herra Pekka Tuokkolan peli. Minä olen valmis pudottamaan Koskisen kakkoseksi jo tässä vaiheessa. Suurin syy tähän on Tuokkolan erinomainen mailapeli ja ennen kaikkea pelisilmä eli osaa jakaa omassa päässä kiekot omille pelaajille eikä roiskaise silmät kiinni ränniin vastustajalle. Tätä liberotaitoa tarvitaan pudotuspeleissä ja kun kiekotkin tarttuvat varmasti ilman pomputuksia räpsään, niin minut on myyty. Loistava ryöstö Tapparalta ja eiköhän tämä mene vielä niin, että Metsola ja Tuokkola pääsevät ottamaan kauden päätteeksi mittaa toisistaan. Minä luotan Tuokkolaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös