Hannus on pelannut ottelua kohti enemmän kuin mm. Jääskeläinen ja Louhivaara, eli vastuuta on tullut niiltä osin ihan kohtuullisesti. Missään ei näy yv-minuutteja, mutta veikkaanpa että tässä ero on vielä suurempi Hannuksen eduksi. Silti Ossi on tehnyt kovemmat tehot kuin Boris, Jäsällä on pinna vähemmän.
Ja mitä olette mieltä, kukahan on tuon trion huonoin omassa päässä..? (Vihje: jos ette keksi, niin hakekaa apua plusmiinustilastosta)
Vähän vaan ihmetyttää, että yleisellä tasolla täälläkin aina huudellaan niiden aliarvostettujen duunareiden perään, eikä saisi vain pinnoja tuijottaa, mutta kuitenkaan ei sopisi snaipperia penkittää, kun se osui kerran Porin Ässiä (!) vastaan nappisyötöstä ylivoimalla parin maalin johtoasemassa. On se kova.
Ensinnäkin, Jääskeläinen ja Louhivaara ovat myös päässeet pelaamaan ylivoimaa aika lailla, joten se siitä - prime timehan menee joka tapauksessa Immosille.
Toiseksi, miksi verrata Borista Jääskeläiseen ja Hannukseen? Kai nämä 3 mahtuu pelaavaan kokoonpanoon yhtäaikaa?
Kolmanneksi, maaleja on tullut niukasti, näin on. Turha selitellä, mutta en varmaan liioittele että Hannus ja Jääskeläinen ovat vetäneet yhdessä kauden aikana toistakymmentä tolppaa. Maalivahdin parhaat kaverit...
Neljänneksi, mitä noilla plusmiinnuksilla tässä kohdin nyt on niin merkitystä? Vänttisellä on -5, Sipiläisellä, Syköllä, Niemellä -1, Piiroisella 0. Näitä on tullut milloin mistäkin syystä, mutta ei Hannus nyt niin paska oman pään pelaaja ole, etteikö hän kokoonpanoon mahtuisi.
Viidenneksi, en tiedä Hannuksen enkä kenenkään muunkaan hintalappua, mutta käsittääkseni hän on Niemeä, Piiroista ja Sykköä kalliimpi pelaaja kuitenkin. Luulisi, että edes YRITETTÄISIIN löytää rahoille vastinetta ja päästää mies kentälle. Itse en laittaisi Vemmua vilttiin hänen kiekollisen potentiaalin takia, mutta kyllä Dufvan logiikan mukaan Vemmun olisi pitänyt huilata monta peliä. Kyllä se vähän näyttää siltä, että vanhat tutut pelaa, valitettavasti...
Kertokaa mulle niistä Hannuksen tämän kauden munauksista. Itse en ole niitä nähnyt/radiosta kuullut.