Sulla on vähän turhan pitkä matka sieltä Punasen torin kupeesta.Ei voi ihmetellä, kun Suomen tunnetuin putinisti, Kremlin lellikki Sämppärikin pitää hallia boikotissa
Ei siitä, en se minäkään viitsi itseni hallille raahata.
Sulla on vähän turhan pitkä matka sieltä Punasen torin kupeesta.Ei voi ihmetellä, kun Suomen tunnetuin putinisti, Kremlin lellikki Sämppärikin pitää hallia boikotissa
Riika pelin tulen katsomaan. Tosin en bussilla. Vapaapäivä.Aja se bussi Arenalle :-)
No tästähän voisi hyvin vetää keskustelun Liigan tasoon, mutta ei ehkä kannata :)Mulle on vieläkin täysi mysteeri miten tää kaveri on valittu joskus liigan parhaaksi pelaajaksi. Ei vain pysty käsittämään.
No tästähän voisi hyvin vetää keskustelun Liigan tasoon, mutta ei ehkä kannata :)
Arenan kulmalla haisi taas järkyttävä paska kun jäi dösästä pois. Enteileekö Jokereiden peli-ilmettä vai onko Latella jo kalsareissa niin iso marjaköntsä että dunkkaa jo hallin ulkopuolellekin
Taisi olla kyllä Jokereiden ylivoimapeli joka dunkkasi!Se olin minä. Istuin 57:n dösiksellä juomassa kaljaa ja odottamassa matsin alkua.
Ei voi ihmetellä, kun Suomen tunnetuin putinisti, Kremlin lellikki Sämppärikin pitää hallia boikotissa
MarjamäkiEikö Sämppäri ole hallilla käynyt? Korona "pelko" vai mikä miestä vaivaa?
Marjamäki
Riippuu Marjukasta ja Kurrista. Jos on nähtävillä parempaa ja muutosta entiseen jossain vaiheessa, niin ehkä sitten tullaan katsomoon sankoin joukoinOk, kestääkö boikotti koko kauden?
Onkohan silläkin saralla pidetty kehityskeskustelu viime kauden jälkeen? Ennen vaan soitettiin hiton kovalla mitä sattuu ja ilmeisesti pikku sievissä kaikenlisäksi, josko nykyisin selvinpäin ja aatoksella?!Heitetään tänne, kun moni on kehunut DJtä, niin Amanda on ollut puikoissa parissa viime pelissä ja siitäkin huolimatta soittolistaan on tullut kohennusta.
Onkohan silläkin saralla pidetty kehityskeskustelu viime kauden jälkeen? Ennen vaan soitettiin hiton kovalla mitä sattuu ja ilmeisesti pikku sievissä kaikenlisäksi, josko nykyisin selvinpäin ja aatoksella?!
Juuri näin. Soittolista määrittyy lähes täysin tanssityttöjen repertuaarin mukaan, niissä peleissä kun ovat.Mahdollisesti. Varmaan myös tuo, että Dance Team ei ole enää joka ottelussa on vaikuttanut.