Vituttaa kyl toi ääntäminen niin oli pakko ikuistaa allekirjoituksen muodossaSaukkonen se on Almari eikä ALMAAARI !!!
Rupee vituttamaan ihan kympillä nuo Saukkosen lausumiset. Sama Jalavantin kohdalla, joku ihan kumma tapa lausua nimi.Saukkonen se on Almari eikä ALMAAARI !!!
Näinä aikoina pitää repiä joka maalista kaikki ilo irti kun ei tiedä milloin tää loppuu.Mitä noita ifkifaneja vaivaa kun kymmenkunta palstalaista kirjoittaa yhden sanan viestin tyyliin "DYYYYKKKKK!!!!!" joka maalin kohdalla?
On kyllä tympiääMitä noita ifkifaneja vaivaa kun kymmenkunta palstalaista kirjoittaa yhden sanan viestin tyyliin "DYYYYKKKKK!!!!!" joka maalin kohdalla?
SaiPa on tunnettu putkien katkaisuista. Yleensä vastustajan negatiivisten sellaisten.Breaking News!!! Tän voisi laittaa kyllä tonne liigan tilastokummajaiset ketjuunkin, mutta pistetään nyt tähän kun oon niin hämmentynyt etten löytäsi varmaan oikeaa ketjua.
Siis Dominick Hrachovina, Tappara, ei päästänyt 1.erässä yhtään maalia taakseen. Eikä tässä kaikki! Arvasitte oikein, ei ollut 0 torjunnan erä. Dominik torjui kolme (3!!!) maalia kohti tullutta laukausta, eikä yhtään omiin. Painokoneet käyntiin!
Vahvistaa joukkuehenkeä :)Mitä noita ifkifaneja vaivaa kun kymmenkunta palstalaista kirjoittaa yhden sanan viestin tyyliin "DYYYYKKKKK!!!!!" joka maalin kohdalla?
Miten Saukkonen ääntää Auvitu ? Aaa - vittuuu ?Vituttaa kyl toi ääntäminen niin oli pakko ikuistaa allekirjoituksen muodossa
Posin kautta voisi sanoa että hyvä ettei Mertaranta ole kopissa sillä se olisi yhtä Pelsuvärilasia koko ilta,Voisko Saukkosen laittaa vaikka selostamaan uppopallon b-junnujen pelejä, pliis?
Mä halusin sanoo aikusten oikeesti et se on Auvityyy. Koska oon ollu kuulevani tän sillon ku Saukkonen selosti mestistäMiten Saukkonen ääntää Auvitu ? Aaa - vittuuu ?
Saravo haukkunu sen erätauolla :DSaukkonen on lukenut Jatkoaikaa erätaulla, nyt hän ääntää Almarin niin kuin pitää :D