To 13.9.2012 HIFK - Jokerit

  • 69 486
  • 248
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Gävla Finne! Ville pelaa vaikka on teloitettu! Tästähän saadaan jatko-osa vanhaan Joel Rinne -leffaan "Kuollut mies kummittelee" - Osa 2: "Hampaattoman hyytävä hymy".

Mitä ihmettä sä höpötät? Etkö muka näe selvääkin selvemmän yhteyden suoraan uuteen testamenttiin? Siel olis se yks heppu, jolle kuolemaki oli vain välivaihe tarinassa. Messias valaisee tänään syntisiä narrreja rakkaudellaan. On tietenkin narreista itsestä kiinni, ottavatko tämän rakkauden vastaan vai sortuvatko helpoimpaan vaihtoehtoon, eli vihaan =)
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Nyt täytyy kyllä kysyä: Missä Peltonen on liioitellut vammojaan? Ainakaan mun silmiin ei ole osunut. Peltonen joutui päällekarkauksen uhriksi ja epäilemättä sai aivotärähdyksen, joka on osoittautumassa lieväksi. Ainoa, jonka ainakin minä olen nähnyt puhuvan aivotärähdykstä vakavammasta vammasta on Jatkoajan nimimerkki Iris.

Vaikka kyseessä olisikin ollut lievä aivotärähdys niin silti Peltosen laittaminen kentälle on hirvittävä riski. Alttius saada uusi aivotärähdys on paljon pienempi näin lyhyen palautumisajan jälkeen. Aivotärähdyksen saatuaan olisi kuinka lievä tahansa pelaaja ei missään nimessä ole kunnossa alle kahden viikon päästä.

Lisäksi kertomukset IFK:n ja Peltosen leiristä eivät tue tota lievää aivotärähdystä. Peltonenhan oli menettänyt tajuntansa eikä muista tapauksesta mitään.

Toki tärkeintä tässä on, että Ville on oikeasti kunnossa, mutta kylllähän toi jättää sen maun, että vammoja liioiteltiin.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä ihmettä sä höpötät? Etkö muka näe selvääkin selvemmän yhteyden suoraan uuteen testamenttiin? Siel olis se yks heppu, jolle kuolemaki oli vain välivaihe tarinassa. Messias valaisee tänään syntisiä narrreja rakkaudellaan. On tietenkin narreista itsestä kiinni, ottavatko tämän rakkauden vastaan vai sortuvatko helpoimpaan vaihtoehtoon, eli vihaan =)
Toisaalta meidänkin riveistä löytyy tätä raamatullista tulivoimaa, joten ei hätää. :)
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Missä Peltonen on liioitellut vammojaan? Ei kai missään. Jos tässä provota haluaa niin Salmi sai 12 matsia pelikieltoa ja Filppula tuskin edes mustelmaa.

Paremmin tätä ei voisi kiteyttää.

A. Missä Peltonen on liioitellut vammojaan? Vastauksia innokkaana odotellen.

B. Salmi sai pelikieltoa 12 ottelua, vaikkei tietääkseni edes filppuja kauheasti loukkaantunut tilanteesta. Eli jos ja kun näitä syy-seuraus hommia narrileiri koko ajan hakee. Mikälie benamorin teot näköjään täysin unohtuneet jo, kun koko ajan kyttäillään Peltosen kuntoa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
IFK:n fanien kärkäs suhtautuminen Lagerin viestiin kertoo siitä mielestäni, että hekin uskovat jonkin verran sisimässään oman joukkueensa ja suuren jumalansa Peltosen liioitelleen vammojaan kovempien rangaistuksien rangaistuksien toivossa.

Tai kertoisikohan se siitä, että tuo Lager Lagerin viesti oli kokonaisuudessaan erittäin heikkotasoinen ja äärimmäisen provosoiva, vailla mitään pohjaa, ellei täysin spekulatiivisia värilasiuskomuksia lasketa sellaiseksi.

SM-liiga voisi määrätä peleihin omat lääkärinsä (ei olisi estänyt tätä tapausta) niin ei näitä valehteluita tai mahdollisia liioitteluita tapahtuisi. Minun on erittäin hankala uskoa, että oikeasti aivotärähdyksen saanut pelaaja pelaisi 12 päivän jälkeen tapahtumasta.

Kyllä aivotärähdyksen jälkeen jotkut yksilöt voivat olla urheilukunnossa jo hyvin nopeaan. Yksiselitteisiä määritelmiä toipumisjakson pituuteen ei ole olemassakaan, eikä Peltosen kohdalla kukaan ole mistään äärimmäisen vakavasta aivotärähdyksestä puhunut, ainakaan minun tietääkseni. Minulla diagnosoitiin lievä aivotärähdys aikoinaan intissä, ja olin viisi päivää palveluskelvoton, jonka jälkeen vähitellen palasin täyspainoiseen palvelussuorittamiseen. Kahden viikon toipumisaika riittää, mikäli toipumisen aikana ei tule mitään erityisiä takapakkeja.

Komppaan niitä, jotka odottavat siistiä ja varovaista peliä. Todennäköisesti ylilyönneiltä vältytään, ja kummatkin jengit pelaavat laadukasta kiekkoa. Uskon Jokerien maalin tai kahden voittoon poissaoloista huolimatta. Näin turkulaisittain seuraa mielenkiinnolla Ortion edesottamuksia, eikös tuo ole aika hyvin lunastanut odotuksia pre-seasonilla?
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Toki tärkeintä tässä on, että Ville on oikeasti kunnossa, mutta kylllähän toi jättää sen maun, että vammoja liioiteltiin.

Todennäköisesti varmasti liioiteltiin, mutta mitäs väliä sillä on? Tottakai IFK tekee/teki kaikkensa saadakseen maksimoitua Semirin yms pelikiellot. Varmasti ollut aivotärähdys, mutta kuinka vakava niin jokainen voi vetää mielestäni omat johtopäätökset. Hienoa, että Peltonen on tänään mukana!
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kyseessä olisikin ollut lievä aivotärähdys niin silti Peltosen laittaminen kentälle on hirvittävä riski. Alttius saada uusi aivotärähdys on paljon pienempi näin lyhyen palautumisajan jälkeen. Aivotärähdyksen saatuaan olisi kuinka lievä tahansa pelaaja ei missään nimessä ole kunnossa alle kahden viikon päästä.

Noita vastaavia tapauksia löytyy, kun ottaa lasit pois silmiltä. Esimerkiksi Jokereiden Hulkkonen kaudella 2008/2009 sai lievän aivotärähdyksen Lahdessa ja pelasi seuraavan kerran 4 päivää myöhemmin. Taisi Virmanen keksiä try-outin oheen aivotärähdysdiagnoosit. Mutta jeesustelu on kivaa ja lisäksi tänään on taas odotettavissa mielettömiä tuomarivääryyksiä Jarkkoa kohtaan. Eihän se pelaakaan. No anyways.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ah, ihanaa kun tämäkin ketju täyttyy tällä saatanan paskalla. Siellä Ville Peltosen murha -ketjussa on käsitelty tätä asiaa vähän liikaakin, että menkää kiitos sinne.

Tänään luvassa tunteikas ja maalirikas ottelu, kun molemmat jengit ovat hiukan siipirikkoisia ja sekaisin.

Peltosella oli pieni aivotärähdys, so what? Kaveri on kunnossa ja hyvä niin, ainakaan Ben-Amor ei saa syytettä törkeästä pahoinpitelystä.

Pelataan lätkää ja itketään sitten illalla.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kyllä aivotärähdyksen jälkeen jotkut yksilöt voivat olla urheilukunnossa jo hyvin nopeaan. Yksiselitteisiä määritelmiä toipumisjakson pituuteen ei ole olemassakaan, eikä Peltosen kohdalla kukaan ole mistään äärimmäisen vakavasta aivotärähdyksestä puhunut, ainakaan minun tietääkseni

Alttius saada uusi pahempi tälli on huomattavasti suurempi vain näin lyhyen ajan jälkeen siitä ensimmäisestä aivotärähdyksestä. Siksi pidänkin hyvin ihmeellisenä, että IFK:n valmennus, Peltonen ja lekurit ottaisivat näin hirmuisen riskin. Siksi kallistun liioittelun puolelle, mutta jo asiasta jauhaminen voi minun puolestani jäädä.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä ihmettä sä höpötät? Etkö muka näe selvääkin selvemmän yhteyden suoraan uuteen testamenttiin? Siel olis se yks heppu, jolle kuolemaki oli vain välivaihe tarinassa. Messias valaisee tänään syntisiä narrreja rakkaudellaan. On tietenkin narreista itsestä kiinni, ottavatko tämän rakkauden vastaan vai sortuvatko helpoimpaan vaihtoehtoon, eli vihaan =)

Minä kun olin ymmärtänyt, että Peltonen olisi teillä päin enemmänkin se hopearahojen kilistelijä, kuin itse Jeesus.

Minua ei tuo puolustus huoleta, vaikka se niminä onkin köykäinen. Jos maalin tai pari antavat junnumaisen höntyilyn takia, niin sitten näin käy, suuressa kuvassa tämä ei ole ongelma. Tärkeämpänä pidän sitä, että Lindell ja Lindbohm saavat molemmat peliaikaa, sillä siinä ovat ne seuraavat omista nousseet suuret pelaajat. Lindell tulee pelaamaan ylivoimaa Erosen kanssa ja tuo pari toimi ainakin näkemissäni harkkapeleissä loistavasti, joten silmät auki kun poika on kentällä. Lindbohm taas tulee perimään Ossin paikan joku päivä, joka tosin tarkoittaa myös, että menetämme hänet muutamiksi vuosiksi välissä NHL:n.

Jokerit ovat menettäneet erinäisiin paikkoihin pelaajia, mutta Moses on ottanut ykköskentän paikan haltuunsa, eikä sitä tule menettämään edes Hardtin palattua. Teukka ja Pulu ovat myöskin pelanneet yhdessä koko harjoituskauden, joten kakkonenkin on siinä vormussa missä pitää. Rita ja Hahl on tuttu pari jo HPK:sta, jota taitava Henritius tuki ainaki Frölundaa vastaan mainiosti, enkä näe syytä miksei näin kävisi tänäänkin.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minun on erittäin hankala uskoa, että oikeasti aivotärähdyksen saanut pelaaja pelaisi 12 päivän jälkeen tapahtumasta.
Et ole ilmeisesti itse kokenut aivotärähdystä? Minä olen parikin. Ensimmäisen vuorokauden olo oli hirveä, ja laatta lensi kuin elämän pahimmassa krapulassa. Toipumisen ennustaminen oli mahdotonta niin lääkäreille kuin minulle itsellenikin. Olin vuorokauden sairaalassa (en muista mainitun Peltosen sairaalareisuun pituudesta?). Kuitenkin jo n. viikon kuluttua olo oli palautunut "normaaliksi". Ja 12 päivän kuluttua olisin voinut juosta vaikka maratonin - jos nyt ylipäänsä jaksaisin juosta maratonin...

Tottakai on mahdollista että HIFK on huijannut. Faktoja emme voi tietää. Kuitenkaan minkään julkisuudessa kerrottun perusteella ei voi päätellä Peltosen aivotärähdyksen laadusta, etteikö se olisi voinut ensimmäisten päivien aikana vaikuttaa aidosti vakavalta. Parantumisen näkee vain "jälkikäteen" sitä mukaa, kun se tapahtuu.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Alttius saada uusi pahempi tälli on huomattavasti suurempi vain näin lyhyen ajan jälkeen siitä ensimmäisestä aivotärähdyksestä. Siksi pidänkin hyvin ihmeellisenä, että IFK:n valmennus, Peltonen ja lekurit ottaisivat näin hirmuisen riskin. Siksi kallistun liioittelun puolelle, mutta jo asiasta jauhaminen voi minun puolestani jäädä.

Mistö helvetistä sä edes tiedät onko sillä edes ollut aivotärähdystä? Onko sulla lekurin diagnoosi siinä edessä?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Minä kun olin ymmärtänyt, että Peltonen olisi teillä päin enemmänkin se hopearahojen kilistelijä, kuin itse Jeesus.

Olet ymmärtänyt väärin. Sattuuhan sitä. Maailma muuttuu jatkuvasti ja luulisi sen olevan jo Jokerikannattajillekin täysin selvää, kuka tällä hetkellä on punaisten lasien läpi katsottuna se suurin saatana ever.

Edit. Ps. Hirso ja Peltonen ovat enkeleitä tähän kaveriin verrattuna...
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Et ole ilmeisesti itse kokenut aivotärähdystä? Minä olen parikin. Ensimmäisen vuorokauden olo oli hirveä, ja laatta lensi kuin elämän pahimmassa krapulassa. Toipumisen ennustaminen oli mahdotonta niin lääkäreille kuin minulle itsellenikin. Olin vuorokauden sairaalassa (en muista mainitun Peltosen sairaalareisuun pituudesta?). Kuitenkin jo n. viikon kuluttua olo oli palautunut "normaaliksi". Ja 12 päivän kuluttua olisin voinut juosta vaikka maratonin - jos nyt ylipäänsä jaksaisin juosta maratonin...

Tottakai on mahdollista että HIFK on huijannut. Faktoja emme voi tietää. Kuitenkaan minkään julkisuudessa kerrottun perusteella ei voi päätellä Peltosen aivotärähdyksen laadusta, etteikö se olisi voinut ensimmäisten päivien aikana vaikuttaa aidosti vakavalta. Parantumisen näkee vain "jälkikäteen" sitä mukaa, kun se tapahtuu.

Olen kokenut ja olo olikin muutaman päivän päästä normaali. Kysymys on lähinnä siitä, että Peltonen on jääkiekkoilija ja Peltonen altistuu huomattavasti suuremmalle riskille pelatessaan jääkiekkoa uudelle aivotärähdykdelle kuin sinä juostessasi maratoonia. http://www.kaleva.fi/teemat/hyva-elama/aivotarahdyksia-vahatellaan/168981/

Kaksi aivotärähdystä peräkkäin voi johtaa vakaviin seurauksiin. Toinen isku lyhyen ajan sisällä aiheuttaa pahemmat oireet kuin jos isku olisi ensimmäinen.

Ihmettelen miksi IFK ja Peltonen ottaisivat näin karmean riskin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Mistö helvetistä sä edes tiedät onko sillä edes ollut aivotärähdystä? Onko sulla lekurin diagnoosi siinä edessä?

Ainakin kurinpitoryhmä on aivotärähdyksen ottanut huomioon päätöksesään, joten eiköhän siitä jonkunsortin dokumentti löydy. Lainaus Ben-Amorin kurinpitopäätöksestä:

"Kurinpitoryhmä katsoo myös teon kohteena olevan pelaajan vamman (aivotärähdys) olevan osatekijä rangaistuksen arvioinnissa."

Eikö tämän asian voisi oikeasti alkaa olla? Peltosella oli mitä ilmeisimmin aivotärähdys, hyvä, että on kunnossa, sillä siisti.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Ahh! Alkaahan se viimein. Jokereiden junnupakisto kyllä hieman hirvittää, mutta hyökkäykselle täysi luotto. Näinollen tähän peliin lähdetäänkin teemalla "hyökkäys on paras puolustus ja kiekko on vallan väline"

Tuskinpa pelistä nyt tulee mitään sukkasillaan hiihtelyä, parin viikon takaisista tapahtumista huolimatta. Jokereilla ei tuota lihaisaa osastoa ole kehissä, mutta Moses on niin nopea, etteivät IFK:n kankeat pakit ehdi mukaan. Raamatullista voimaa tulee ohi oikealta ja vasemmalta ja siellä Södet ja kumppanit kyselevät että "Varifrån tvättas?"

Jokerit voittaa 5-4.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Vähän jännittää kun katsoo tuota Jokereiden pakistoa. Mielestäni turhaa mennä vertailemaan et-höntsää paikallispeliin vaikkakin 7-1 kuulostaa erittäin vakuuttavalta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ihme ininää Peltosesta. Sai aivotärähdyksen, mikä totuudenmukaisesti kerrottiin. Puhui jo ennen tuomioiden julkistamista/päättämistä, että pelaa mahdollisesti jo kauden avauksessa, samoin palasi harjoituksiin ennen tuomioiden julkistamista. Muutenkin tuo SBA:n teko sinänsä oli se juttu. Ihan sama vaikka Peltoselle ei olisi aivotärähdystä tullutkaan, niin tuomio meni melko lailla kohdilleen.

Odotan ottelussa HIFK:lta kovaa asennetta ja kiekolliseen peliin jotain järkeä. Muniin ei saa puhallella, vaikka hölmöilyihin ei nyt kohun takia varaa olekaan, enkä muutenkaan niitä toivo. Peltosen häkki tai pari olisi sopiva "kosto". Loistava fiilis päästä taas hallille, ihan tarkoituksella jätän aina kaikki harjoituspelit väliin, pysyy odotukset paremmin korkealla kauden lähestyessä.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Eikö asialla saa sitten spekuloida? Mulkku? ihmeen kovaa alkaa kyselyt vituttamaan siellä päässä. Lisää näitä.

Edit. Tiedän, että mitään helkutin docin raportteja ei ole saatavilla, mutta kukaan ei tiedä "värittikö" IFK tässä vähän Villen kondista. Mulla on kait asialla oikeus spekuloida? Helvetin hienoa, että Ville jo pelaa, mutta ei tainnut olla kummoinen aivotärähdys.

Eikö nyt jo riitä nämä paskajutut? Soita jonnekin ja kysy mistä saisi luettavaksi Villen potilaskertomuksen. Veikkaan ettet sitä saa. Toisen ihmisen sairauskertomus on luottamuksellista tietoa eikä niitä jaella kelle hyvänsä, saati tänne JA;lle jossa suurin osa ihan vatipäitä.

Jättäkää nyt jo case-Ville ja keskittykää itse peliin. Tehän olette jokaisen median mukaan suurin ennakkosuosikki. Nauttikaa nyt siitä paineesta. HIFK;lla on helppoa, ranking 6-10 välillä, ei meillä ole saumaa.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Ville Peltosen aivotärähdys (/aivotärähdyksettömyys) on päässyt jokerifanien ihon alle!? Kaikkea kanssa...

Aiemmin veikkailinkin jo illan ottelusta tasuria, ja veiläpä varsin vähämaalista sellaista. Vaikka molempien puolustuksesta puuttuu tärkeitä(kin) nimiä, on kuitenkin kyseessä kauden avauspeli. Missään tapauksessa kummankaan, ei edes HIFK:ta paremmin harjoitusmatseissa pelanneen naapurileirin peli ole valmista. Virheitä tulee, pelitapoja haetaan ja pikkuisen jännittääkin. 3-3 ja rankkarit Ortiolle.

e: HOX! Hallille on vielä saatavilla lippuja virallisiakin teitä!
 
Viimeksi muokattu:

Faga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teidän leirin ylväs edustaja näytti siirtäneen keskustelun paskalla provoilullaan takaisin aihepiiriin Ville Peltonen, illan ottelun sijaan, joten kiitokset voit jakaa sinne.

Johon kymmenen teidän nimimerkkiänne fiksuna provosoitui sytyttäen tämän yhden lapsellisen nimimerkin kytemäänlaittaman lehtipensaan roihuavaksi metsäpaloksi. "Mut ku toi alotti"?

Älkää lapset oikeasti täyttäkö tätäkin threadia samalla rasittavalla paskalla, kiitos.

Vaikka Jokereiden kokoonpano on erittäin nuori, toivotaan, että nähdään silti ennakkoluulotonta ja hyvää lätkää!
 

Toke65

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK ja muita ei oo...
Sinänsä kun rostereita katsoo, niin HIFK:lla on hyökkäyksen osalta hyvä nippu...mutta ikävä kyllä nimet on vaan nimiä.
Pelisysteemi on naapurilla paremmin hallussa. Lisäksi loukkaantumisen jälkeen on pari ekaa peliä hakemista...eli siinä mielessä Peltonen, Kuhta ja Pakarinenkin ovat kysymysmerkkejä.

Toivottavasti tänään pääsee paikanpäällä todistamaan sitä, että HIFK:lla on pelisysteemi...ja toivottavasti vielä toimiva sellainen....tai että pelilliset aihiot on kunnossa, mistä sitten on hyvä jatkaa.

Ei kun hallille!
 

Brock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras organisaatio
Mitä ihmettä sä höpötät? Etkö muka näe selvääkin selvemmän yhteyden suoraan uuteen testamenttiin? Siel olis se yks heppu, jolle kuolemaki oli vain välivaihe tarinassa. Messias valaisee tänään syntisiä narrreja rakkaudellaan. On tietenkin narreista itsestä kiinni, ottavatko tämän rakkauden vastaan vai sortuvatko helpoimpaan vaihtoehtoon, eli vihaan =)

Olisi tullut uskonsota, jos olisin verrannut Bin Laden Peltosta Jesseen!!!!
Toki se kävi mielessä, mutta noin kauheaa vertausta ei sentään voi tehdä. Tunisian poikahan yritti rakastaa Bin Ladenia oikein tiukasti, mutta se ei teille kelvannut. Kaikki on ollut vain uskonveljien välistä lämmintä kanssakäymistä ja uskonkilvoittelua.

Tulosveikkaus - ettei olisi ihan pelkkää OT:tä - ensin 2-5 ja sitten oikeusministeriön tarkistuslaskennan jälkeen 5-0.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaksi aivotärähdystä peräkkäin voi johtaa vakaviin seurauksiin. Toinen isku lyhyen ajan sisällä aiheuttaa pahemmat oireet kuin jos isku olisi ensimmäinen.

Niin, no tälle linjalle lähdettäessä riskit auton alle jäämiseenkin on joka päivä jokaisella tallaajalla olemassa ja tiedossa, mutta silti pitää ylittää katuja.

Kahden viikon toipumisaika on täysin riittävä jos toipuminen on sujunut suunnitelmien mukaan, ja ylipäätään Peltosen uran jatko olisi vaakalaudalla, tulee se seuraava isku päähän tänään tai seitsemännessä finaalissa. Mutta yleisesti ottaen ilmeisesti Peltonen on tärähdyksestään sen verran hyvin toipunut, että kykenee oikein hyvin pelaamaan. Sekin on hassua, että jatkoajassa luullaan että kaverin pelikunnosta tiedetään lääkäreitä paremmin. Huoli pois, kyllä ne hommansa osaa.

Tuo liioittelusekoilu on lähtökohtaisesti paskaa, ennen kuin toisin todistetaan. Ja aivan, milläs todistat, ellei Lager Lager sitten omaa jotain suhteita ja saa kaivettua itselleen Peltosen potilaskertomuksen jostain ja jakele sitä rapidsharessa tai Suomi24:ssa. Oman kokemani perusteella on ihan normaalia, että kahden viikon jälkeen ollaan pelikunnossa, vaikken liigakiekkolijan suorituksia aikoinani joutunutkaan harjoittamaan aivotärähdyksestä toivuttuani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös