To 13.8.2020 HPK - SaiPa

  • 7 979
  • 82

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaha kannattaa haukkua Kainulaista (ja ihan syystä haukuttu).
2-2
Hauku lisää, niin minä voin kehua.

Paikalla olevana, ilman hidastuksia olen ollut havaitsevinani ihan hyviä suorituksia. On ollut kiekossa kohtuullisen paljon, toi kahden saipalaisen välistä kiekon kertaalleen aika mukavasti omalta alueelta pois, tekaisi maalin ja erän lopussa sai siirrettyä kirkon keskialueelle, kun SaiPa pyöritti.

Nyt on kiinnostavaa nähdä, onko Kainulaisesta oikeasti tullut pelaaja. Lupauksia oli jo junnuna ja yhdellä Liigaa edeltävällä harjoituskaudella. Juuri nyt breikkaus näyttää minun silmiini mahdolliselta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hauku lisää, niin minä voin kehua.

Paikalla olevana, ilman hidastuksia olen ollut havaitsevinani ihan hyviä suorituksia. On ollut kiekossa kohtuullisen paljon, toi kahden saipalaisen välistä kiekon kertaalleen aika mukavasti omalta alueelta pois, tekaisi maalin ja erän lopussa sai siirrettyä kirkon keskialueelle, kun SaiPa pyöritti.

Nyt on kiinnostavaa nähdä, onko Kainulaisesta oikeasti tullut pelaaja. Lupauksia oli jo junnuna ja yhdellä Liigaa edeltävällä harjoituskaudella. Juuri nyt breikkaus näyttää minun silmiini mahdolliselta.
Ja optikon kautta kotiin. Ihme roiskimista, ei uskalla pysyä sekuntiakaan kiekossa joten joko menettää heti tai heittää sokkona vain johonkin. Hiihtelee selkä suorana suurimman osan ajasta kentällä. Siinä on kaikki breikkaamisen merkit ilmassa.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Juuso Ikonen näyttää 168cm pitkälle, vaikka papereissa miehen pituus on 178cm. Kaverin pelaamiseen olen ainakin tyytyväinen kahden erän perusteella, myös Kainulainen vaikuttaa paremmalta, kuin edellisellä kerralla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kerho mokaa vaihdon totaalisesti ja Krivosik kiittää.
2-3
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Omat koirat... Krivosik vie SaiPan johtoon.

Aivan liian vapaasti pääsi yksin nousemaan Voutilaista vastaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ohhoh olipa hieno maali! Ikonen, Innala, Puustinen, Koistinen ja 3-3. Tosin Innala kyllä ei tainnut yrittää tuota.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Saipan viisikko levisi täysin. Tuossa kohtaa jo tietää, että kohta soi omissa, kun neljä ukkoa tulee sivusta takaa kiekollisen perään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei olla voitu hylätä kun seuraava aloitus jo suoritettiin, 3-3 edelleen.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Saipalle taas boksia
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaha koko rahalla katsojille eli jatkoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös