Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Hyvin on pelannut kaanit, saivat vihun aivan sekaisin. Nyt jo paljon helpompaa, kunhan muistavat tuon vaaaarrrallisen kahden maalin johtoaseman.
Laita äkkiä livevetoon betsi.En tiiä onko mulla kuumetta vai mitä, mut jotenki musta tuntuu, et tää kääntyy viä Ipalle...
Maali päätti Rädyn ekan kakkosen.Kuulemma viiskolmonen jatkuu vielä.
Mitähän tuo on vetänyt?
Ei ku sai 5G aivoverenvuodon ja aivot tulee nenän kautta kentälle. hyvä kommentti!Menikö Pena koppiin hengittelemään paperipussiin?
En tiedä Liigan linjauksista, mutta liiton sarjoissa riittää huolimattomuus kiekottomassa tilanteessa, vaikka olisikin vahinko kyseessä.Eikös 5+20 vaadi tahallisuutta?
Noihin kuumeisiin ennenkin kivitaloja hävitty.Laita äkkiä livevetoon betsi.
Kapteeninsa näköinen joukkue.Miten voi katketa selkäranka joka kerta ekaan vastoinkäymiseen? En tajua.
Mun on vaikea ymmmärtää, miksi Nyman otettiin kokoonpanoon. Oli jo Ässiä vastaan aivan sysipaska, ja nyt lahjoitti Pelicansille heti pelin alkuun ylivoiman pelaamalla ehkä sarjan huonoimman vaihdon keneltäkään pelaajalta. En vaan käsitä.Miten voi katketa selkäranka joka kerta ekaan vastoinkäymiseen? En tajua.
NoemmäänyttiäräKyllä Pendona pistäisin Raipen huutamaan Tikalle pää punaisena.
Joo oli mutta noita kopautteluja tulee pelissä aika paljon. Nyt on rima asetettu aika maltillisesti. Uskallan väittää että kolmannessa erässä ei ole noin alhaalla.Täysin typerä tilanteen jälkeen tuo Tikan aivopieru. Ei pelin kanssa mitään tekemistä.
Rönni hyväksyy maalit ja toteaa: ''en nähnyt''Pennanen haastaa erätauolla nuo maalit.
Ilvekselle maali toksn erän alkuun jäähyn tapon jälkeen niin Pelsua voi alkaa jännittää ja tämä on taas uusi peli.En tiiä onko mulla kuumetta vai mitä, mut jotenki musta tuntuu, et tää kääntyy viä Ipalle...