Lukkohan vie peliä suorastaan suvereenilla otteella. Toivottavasti kohta se realisoituu myös tulostaululla.
Onko todella näin? Painakaa Lukko, painakaa! Kerho kyllä hoitaa tonttinsa
Lukkohan vie peliä suorastaan suvereenilla otteella. Toivottavasti kohta se realisoituu myös tulostaululla.
Eli on haukkunu Perrinin lyttyyn? :DÄrsyttävää, kun tämä Jyväskylän selostaja ei puhu mistään muusta kuin pelaajien plusmiinuksista ja pitää niitä jonain absoluuttisena totuutena pelaajien tasosta.
Eli on haukkunu Perrinin lyttyyn? :D
"Paskat" ovat kyllä ihan itse rakentaneet nämä paikat voittamalla kaksinkamppailuja kulmissa. Lukon paras trio on tähän asti ollut juuri nelonen.
Eipä tainnut Jok-Kär pelissä Pirnes käydä kentällä toisen vaihdon jälkeen, sen missä Tyrväinen polvitaklasi selostajan mukaan neljästi putkella.
Sandell mennyt rikki Ilveskeltä? Kangasniemi pelasi äsken ykkösen keskellä.
Sandell mennyt rikki Ilveskeltä? Kangasniemi pelasi äsken ykkösen keskellä.
JYP-fani Anssi Ritarihan siellä Jyväskylässä selostaa.
Älä nyt viiti katsos siellä on studio Ilveksen puolella ja toivoo että pieni Hämeenlinna ei pelaa pleijareissa. HMV Kerho jne. verrattuna hienoon ja perinteikkääseen Ilvekseen.Ei jeesus mitä analyysia Nelosen studiolta! Lukon peli-ilmettä haukutaan kilvan, ja esiin nostetaan jotain hassunhauskoja kesäloma-vertauksia.
Ilves puolestaan pelasi hyvin ja viisaasti. Onhan taululla 1-0 -lukemat.
Ainakin minun silmääni peli pyöri ensimmäisen viiden minuutin jälkeen lähes poikkeuksetta Ilveksen päädyssä, ja vaikka vaarallisia maalipaikkoja ei ollut kuin muutamia, oli peli aika hyvin Lukon hallussa. Maalit toki ratkaisevat, mutta jos peli jatkuu tällaisena, on vierasjoukkueen tasoitus vain ajan kysymys.
Kun oon kattonu noita ruutu.fin kertauksia peleistä, niin melkeinpä jokaisessa JYPin pelissä Ritari selostamassa? Eikö näitä selostajia voi oikeasti kierrättää? Etenkin kun on tiedossa että Ritari kannattaa JYPiä.
Ei jeesus mitä analyysia Nelosen studiolta! Lukon peli-ilmettä haukutaan kilvan, ja esiin nostetaan jotain hassunhauskoja kesäloma-vertauksia.
Ilves puolestaan pelasi hyvin ja viisaasti. Onhan taululla 1-0 -lukemat.
Ainakin minun silmääni peli pyöri ensimmäisen viiden minuutin jälkeen lähes poikkeuksetta Ilveksen päädyssä, ja vaikka vaarallisia maalipaikkoja ei ollut kuin muutamia, oli peli aika hyvin Lukon hallussa. Maalit toki ratkaisevat, mutta jos peli jatkuu tällaisena, on vierasjoukkueen tasoitus vain ajan kysymys.