To 13.1.2022 SaiPa - Tappara

  • 9 167
  • 277

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olin optimistinen tulosvedossa ja laitoin saipalle yhden. 1-5 ois siis vetämässä...
Klassinen virhe. SaiPa ei tänään maalia tee, saattaa olla että yksi tulee jossain pelissä ennen olympialaisia sentään.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Ei vittu...milloin on SaiPa saanut KAKSI läpiajoa samalla alivoimalla?? Ja milloin on saipa tehnyt av maalin?? Joskus 10v sitten? Kyllä oli surkea suoritus toi Roynkin yritys, hohhoijaa...melkoinen gorilla TAAS selässä ton maalinteon suhteen joka jätkällä.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Osaako joku kertoa mitä sukua tämä meidän Roy on Dante Saliturolle?
 
Luodon "puukäsi"-Joonakin vetää pinna/peli-tahtia. Kukas oli se JA-Tapparakirjoittelija, joka ei tätä "koohottajaa" voinut sietää..

itsekin kiukuttelin Levtchin taiteilijaluonteesta tosin...

Molempi parempi, jopa Tanus alkanut välillä laukomaan...Levtchi & Tanus vs. Luoto ja Merelä, kaikki kyllä saa puhtaat paperit ja kaikkia kaipaa joka pelissä...
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No jos se olisi ollut sellainen mitä mailan kärjellä lyömisellä tarkoitetaan. Tuo sen sijaan oli ihan normaali korkea maila 2+2
Piti oikein tarkistaa kun jäi häiritsemään että onko tullut jossain välissä ihan uusi rangaistusnimike, mutta ei ainakaan minun silmääni sääntökirjasta löydy kuin se keihästäminen.
 
Nyt ei muistu mieleen tällaista kohtaamista, mutta on Postin ajoista hetki vierähtänyt ja olut on siellä virrannut. Olisipa vielä Wanha Posti.

Joo, sen takia odotinkin sen 5+ vuotta ennen kuin paljastin nickkini.

Ja kyllä, silloin virtasi vähän vahvemmat ESBt ja Pale Alet, mutta lupasin kertoa, ja nyt olen kertonut.

;)
 

redpecka

Jäsen
SaiPa selvisi 0-2 kolmanteen. Tässä on saumat pisteeseen. Markkanen antaa näyttöjä Tapparalle josko parin vuoden kuluttua Tampereen kautta änäriin. E: Sieltä Euroopan ja KHL:n kautta SaiPan toimariksi. Simple as that.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös