Mainos

To 12.9.2013 Blues-TPS

• 13 907
  • 28

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Ottelun tähdet:

3. Miro Aaltonen Blues

2. Robert Rooba Blues

1. Steven Seigo TPS

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tosi tasainen matsi kaikenkaikkiaan, Blues karvasi ajoittainen erittäin alhaalta ja sepä tuottikin ongelmia pelin avaamisessa Tepsille. Blues hallitsi 5-5 pelaamista lievästi.

Norrena pelasi hyvin eikä hänen piikkiinsä maaleja oikein voi laittaa.

Koskiselta ihan ok peli ja upposihan se yksi helppo myös, joka maksoi tänään pisteen.

Vieraista Morrison oli kova vaikka katsoikin yhtä Aaltosen maalia aitiopaikalta.
Sexitoni on kyllä taitava kaveri ja varmasti hätyyttelee pistepörssin top-5 sijoja.

Huhtala - Sexton case oli kyllä erikoinen ja tepsiläinen pelasi sen tilanteen " tsekkistyle" loistavasti -> itse haki rumaa polvitaklausta ja sitten jää filmaamaan. Sweetlord jesus, ettei Hotsille käynyt mitään. Tuomareilta helvetin hyvää toimintaa tilanteen suhteen.

Bluesilta

Pitkänen oli täysin hyödytön ja toivottavasti löytää huomenna itsensä viltistä.
Ykkösketju täysin hukassa eikä hankinta Widing saanut mitään aikaiseksi.

Liivikiltä, Roobalta ja Pöystiltä tutun vahvaa pelaamista.

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Huhtala - Sexton case oli kyllä erikoinen ja tepsiläinen pelasi sen tilanteen " tsekkistyle" loistavasti -> itse haki rumaa polvitaklausta ja sitten jää filmaamaan. Sweetlord jesus, ettei Hotsille käynyt mitään. Tuomareilta helvetin hyvää toimintaa tilanteen suhteen.
No nyt! Näitkö edes tilannetta? Luulin itse jo että siinä menee Sexton heti ekassa pelissä, niin ikävästi jalka vääntyi. Ihme oli että kaveri siitä nousi. Sitä en kiistä etteikö törmäys enemmän Sextonin vika ollut ja jäähy sinänsä oikein mutta joku raja nyt näille jutuillekin.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
No nyt! Näitkö edes tilannetta? Luulin itse jo että siinä menee Sexton heti ekassa pelissä, niin ikävästi jalka vääntyi. Ihme oli että kaveri siitä nousi. Sitä en kiistä etteikö törmäys enemmän Sextonin vika ollut ja jäähy sinänsä oikein mutta joku raja nyt näille jutuillekin.

En minäkään usko että Sexton filmasi. Sen sijaan ihmettelin tuomarien ratkaisua: 2 minuuttia kampitus. Minusta tilanne oli polvitaklaus josta olisi kuulunut heittää kaveri ulos pelistä.

Eilisen pelin lehdistötilaisuuden lätinät näköjään ilmestyneet Bluesin Youtube-kanavalle. Eipä niissä ihmeempiä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy