Kauden top 5 erikoisimmissa maaleissa muuten kolmessa KalPa vastaanottavana osapuolena... Ootte te savolaiset vaan <3
Kauden Top-10 viime sekuntien maaleissa kaikissa Tappara vastaanottavana...
Kauden top 5 erikoisimmissa maaleissa muuten kolmessa KalPa vastaanottavana osapuolena... Ootte te savolaiset vaan <3
Jaksaakohan kukaan laskea illan kierrokselta tähän ketjuun heitetyt vitsit yleisömääristä.
Muistelinkin, että alkuperäinen esittäjä oli mieslaulaja. Googlesta ei ollut taaskaan mitään iloa, kun tarjosi ensimmäisenä tuota Dionin versioita ja johti minut harhaan. Prkl!Muuten kylla mutta Sinead O'Connorin viisu
Kerrotaan nyt tännekin kun haluatte kuitenkin tietää. Kärpät siirtyi juuri Vaasassa 0-1 johtoon Kristofin maalilla. Kritofilla on muuten ihan helvetin hyvän näköinen muija, sellanen blondi
Kuva ois kiva.
Oi Jukka, tuo Tampereen oma Olegs Zranoks.Onko Jukka lähettänyt penkin taakse kryptatyn viestin, jonka sisältö on kaikille tuttu.
"Pojat! Me johdetaan. Pelimoodi asentoon:
Itse sekosin. O'Connor joikasi Nothing Compares to You'nMuistelinkin, että alkuperäinen esittäjä oli mieslaulaja. Googlesta ei ollut taaskaan mitään iloa, kun tarjosi ensimmäisenä tuota Dionin versioita ja johti minut harhaan. Prkl!
Alkuperäinen esittäjä olikin tosiaan eri mieslaulaja, Eric Carmen.Itse sekosin. O'Connor joikasi Nothing Compares to You'n
sen verran mainittakoon että en tiedä onko kyseessä tyttöystävä vai vaimo, vai joku random ohikulkuja :D
Kuka?Olegs Zranoks
Alkuperäinen esittäjä olikin tosiaan eri mieslaulaja, Eric Carmen.
Onnea, tuleva vaimosi näyttää kaljuuntuvan ennen sinua.Random. Minun tuleva vaimoni.