Paitsi että Husso otti kiekon hanskaansaHusso tuon viimeisen kahakan itse aiheutti. Kiekko oli päädyssä jo syöksyi Marjamäen luistelulinjalle.
Keti kun kritisoi että mitä tekee ykkösketjussa niin PAM. Noh tehoja pitääkin tulla jos meinaa jatkaa ja tulosyksikössä pelata, ei noilla aiemmilla tehoilla...Blomqvist suoraan aloituksesta 1-0
Porissa virkamieskiekkoa - not =D
Toivottavasti tuomarit ymmärtävät pelin hengen ja antavat poikien pelata.
Keti kun kritisoi että mitä tekee ykkösketjussa niin PAM. Noh tehoja pitääkin tulla jos meinaa jatkaa ja tulosyksikössä pelata, ei noilla aiemmilla tehoilla...
Aha, no sit se on just niin. Mä luulin kans, että tällä palstalla piti osata kirjoittaa.piti katsoa toi Generous - Gratton matsi, voi mikä mikkihiiri toi Gratton olikaan lopuksi kaverin piti tiputtaa kaikki vastustajat.
Tästä vähän samaa mieltä, vaikka ottelun sainkin auki vasta tappelun ollessa käynnissä. Olisivat nyt edes muutaman vaihdon ajan hakeneet asetelmia.Vähän tossa Grattonin ja Generouksen myllyssä häiritsee tuo showmaisuus. Vaikka kuin Karri Kivi studiossa sanoo, ettei ollut mikään etukäteen sovittu juttu, niin kyllä se mun mielestä oli just sitä.
Itse en ihan lämpene tuollaisille "tunteettomille" myllyille.
E. "Tunteeton mylly" = tappelu ottelun alussa, kun ei ole vielä kerennyt matsissa tapahtua mitään tappeluun johtavaa.
Pelaako Jyri Niemi tänään Vaasassa?
Vähän tossa Grattonin ja Generouksen myllyssä häiritsee tuo showmaisuus. Vaikka kuin Karri Kivi studiossa sanoo, ettei ollut mikään etukäteen sovittu juttu, niin kyllä se mun mielestä oli just sitä.
Itse en ihan lämpene tuollaisille "tunteettomille" myllyille.
E. "Tunteeton mylly" = tappelu ottelun alussa, kun ei ole vielä kerennyt matsissa tapahtua mitään tappeluun johtavaa.