4. Holmberg taitaa olla vielä pikkasen klesana joten 7 pakki.
5. Mielenkiintoista kun Miliisi päsee Heikkisen kanssa kakkoseen
1. Jokaisessa poliisihommiin kykenevä.
- - -
2. Kolmonen voi parhaimmillaan olla oikea "telaketju"..:o)
- - -
5. Mielenkiintoista kun Miliisi päsee Heikkisen kanssa kakkoseen
Saarinen 41 - Louhi 19 - Nielikäinen 74
Kulmala 9 - Juutilainen 51 (h)
Alkaa kyllä hieman hymyilyttämään tämä Jokereiden "Omat Pojat"-joukkue, kun saa tuohon vierelle vaikkapa HIFK:n illan kokoonpanon.
Nopeasti laskettuna omat pojat 11-10 IFK:lle, joten melko tasaista kuitenkin.Alkaa kyllä hieman hymyilyttämään tämä Jokereiden "Omat Pojat"-joukkue, kun saa tuohon vierelle vaikkapa HIFK:n illan kokoonpanon.
Hyvältä näyttää ja voi kyllä sanoa, että tää on mun IFK!
Juutilaisen lähtölaskenta on alkanut, ei mahdu pelaavaan kokoonpanoon kun aivan paskoilla näytöillä harjoituspeleissä on ajettu jostain käsittämättömästä syystä Juutilaisen edelle. Toivottavasti Saarinen, Kulmala ja Juutilainen.
IFK:lle laskin että "omia poikia" olisi 12, tiedä sitten.
Älä jaksa enää.
Nielikäisen syyn kokoonpanossa olemiseen tulet näkemään.
Ja kun ottelun jälkeen katsot peliminuutteja tulet huomaamaan Juutilainen saaneen enemmän peliaikaa kuin Pasi.
Holmbergin klesana oleminen mennyt multa ohi, mutta ei ole tainnutkaan mitään isompaa olla.4. Holmberg taitaa olla vielä pikkasen klesana joten 7 pakki.
Ja minä laskin, nimimerkkini läpi, 14 + Brennan, joka on aina halunnut pelata HIFK:ssa sekä Jalonen, jota on aina kiusattu HIFK:ssa ;).
Alkaa kyllä hieman hymyilyttämään tämä Jokereiden "Omat Pojat"-joukkue, kun saa tuohon vierelle vaikkapa HIFK:n illan kokoonpanon.
Hyvältä näyttää ja voi kyllä sanoa, että tää on mun IFK!