To 11.5.2017 Otteluseuranta (7. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.

Knap

Jäsen
Sanooko Mertaranta Nate MacKinnon? Kun se kuulostaa ainakin siltä, ja särähtää korvaan..
 
Balinskis huitomisesta jäähylle. Nyt änäriukot voisi häkin värvätä.
 

rubyblue

Jäsen
Miten voi tosiaan olla, että tuolla Pariisissa soi aina samat biisit ja vielä samassa järjestyksessä. Luulisi, että katsojillakin menisi jo hermo.
 
On tää touhua. Siellä on pelit menossa ja mä katson Suomen hauskin tavis-ohjelmaa. On muuten paska
 

rubyblue

Jäsen
Tekisi mieli olla Ranskan puolella, mutta minun matikallani voisi olla kyllä Suomen kannalta parempi, että Kanada menee menojaan.
 

Gubar

Jäsen
Kanadalle sattunut poikkeuksellisesti syöttöhasseja ja ollut pientä epävarmuuttakin pelaamisessa.
 

Laitela

Jäsen
Ranskan kelkassa, kyllä Suomi jatkoon menee, mikäli ei itse sössi. Lähtökohtaisesti Suomen tähtäimessä pitäisi olla varmat 6p, Kanadalta jokainen piste on plussaa. Marjamäki tässä on esteenä, mutta palveleehan sekin, vaikka Suomi floppaisi. Ei ole enää mitään syytä antaa Marjamäelle mahdollisuutta sen jälkeen.
 

PJPT

Jäsen
Hyvä avauserä Latvian matsissa. Merzlikins imuroi ikävästi avausmaalin. Noita ei toki kestä, ja noin hyvän erän jälkeen pitäisi ehdottomasti olla tasoissa kun vastassa on Ruotsin tasoinen joukkue. Ruotsin pakisto on hieman eri luokkaa kuin näiden maiden harjoitusottelussa ennen kisoja. Silloin Latvia sai paljon tilanteita kun SHL-pakeilla piti välillä kiirettä KHL-miesten kanssa. Nyt tilanne on toinen, ja ovathan nuo laadukkaat NHL-puolustajat hyvä ase myös kiekon kanssa..
 

RL1936

Jäsen
Ehkä Leijonille olis parempi jäädä pois pudotuspeleistä? Tulis jotain muutosta... Ehkä .

Hämmentävää, että ihmiset toivovat leijonien pääsevän puolivälieriin. Silloin Marjamäki jatkaa valmentajana ja on valmentajana myös olympialaisissa. Peli on ollut aivan karmeaa siitä lähtien kun Marjamäki tuli puikkoihi, sekä tuloksellisesti, että viihteellisestä näkökulmasta. Hitaita viivelähtöjä sumppupuolustajia vastaan, paniikkipuolustus kaksi erää ilman yritystä tehdä maali ja täydellinen itseluottamuksen menetys.

Itse toivon muutosta nopeasti ja olen kyllä valmis maksamaan siitä sen verran, että yksi kevät ilman Suomen playoffeja.
 

RL1936

Jäsen
Täyttyyköhän Kanadan jatkoaika "hävettää" -viesteistä?
Tuskin. Kanada on pelannut näissä kisoissa kolme hyvää peliä ja nyt ensimmäistä kertaa muutama syöttöhassi ja virhe.

Suomi sen sijaan on pelannut näissä kisoissa kaksi hyvää erää, loput aivan karmeita esityksiä.
 

ozo

Jäsen
Hyvä avauserä Latvian matsissa. Merzlikins imuroi ikävästi avausmaalin. Noita ei toki kestä, ja noin hyvän erän jälkeen pitäisi ehdottomasti olla tasoissa kun vastassa on Ruotsin tasoinen joukkue. Ruotsin pakisto on hieman eri luokkaa kuin näiden maiden harjoitusottelussa ennen kisoja. Silloin Latvia sai paljon tilanteita kun SHL-pakeilla piti välillä kiirettä KHL-miesten kanssa. Nyt tilanne on toinen, ja ovathan nuo laadukkaat NHL-puolustajat hyvä ase myös kiekon kanssa..

Jep, hyvä erä Latvialta, vaikka Ruotsi vaikuttaakin välillä melko ylivoimaiselta.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös