Koita päästä yli siitä.
Joo, vaikea arvata miten tässä käy. :D rautakyr.. Rautakorven jengi ottaa 2-1 / 3-2 -voiton ja Tukka-Jukka itse patsastelee penkin takana tonninseteli-ilme naamalla. Siitä on Tapparan menestysresepti tehty ja eihän siitä jaksa iloita edes Tamperelaiset itse. HPK pyristelee ihan kivasti, mutta onhan tuo nyt aika itsestäänselvää, miten tässä sarjassa käy.
No ainakin blokkas Larmin ihan tahallaanKertokaa mulle, miksi peli vihellettiin poikki näyttämällä pelaajan olleen maalivahdin alueella?
Hieno mies ja kova pelaan. Kuten Bobby Leinokin.Sinua varmaan vituttaa, kun omassa jengissä on FRiskan, tyyppinen hyppijä.
Kerhosta esim.Koita päästä yli siitä.
Onhan tuo Tappara edelleen saatanan hengetön, vaikka materiaali on potenssiin 3 verrattuna vastustajaan.
RISKALLE JATKOSOPPARIA!Hieno mies ja kova pelaan. Kuten Bobby Leinokin.
On kiva voittaa, vittu tappara ei voita edes vaikka kerholta ykkösketju pois ja tuomarit antaa minuuttia ennen loppua yyveen. Mitä tasotusta vielä pitäs antaa.Kiva varmasti voittaa, kun tuomarit suosii jatkuvasti :D
Riska on ollut jäätävän hyvä pleijareissa. Kannatetaan.RISKALLE JATKOSOPPARIA!
Yleisellä tasolla tuosta ainaisesta tuomarivikinästä, dude.Hyvä huomio. Puhuit tuomarista, et Levosesta. Täysin eri asia, dude.
Kovien pelien mies.Riska on ollut jäätävän hyvä pleijareissa. Kannatetaan.
Riska on ollut jäätävän hyvä pleijareissa. Kannatetaan.
En usko, että ne Telian kuvassa näkyvät Tappara- ja LeKi-huiviset oli Kerhon kannattajia.Mihin näillä kerhokannattajilla on kiire hallilta? Porukka lähti juoksemaan samantien kun maali tuli :D