To 11.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 33 185
  • 499

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Rautakorpi kannusti pelaajia. Nipistin poskeani. En herännyt.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Pennasen pitäisi hommata harjotuksiin puolta pienemmät maalit niin olisi matsissa ehkä helpompi laukoa isompaa maalia kohti
Tai sitten joka pelaajalle kotiin maali ja keskipeite siihen ja vain yläkulmiin reiät. Joka joukkueessa koko maailmassa.
 
Kaksi päivänselvää jäähyä jäi viheltämättä Tapparalle. HPK sai kohtuuhyvän maalipaikan mutte ei mennyt.
Ojamäen ”kampitus” ei ainakaan ollut toinen näistä viheltämättä jättämisistä. Maila ei ollut jaloissa ja Ruokonen menetti tasapainonsa itse. Innalan maalinedustilanteessakaan ei mielestäni mitään väärää ollut, näin playoff linjan läpi katsottuna.
Toki en tiedä mitä tilanteita tarkoitit.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Ojamäen ”kampitus” ei ainakaan ollut toinen näistä viheltämättä jättämisistä. Maila ei ollut jaloissa ja Ruokonen menetti tasapainonsa itse. Innalan maalinedustilanteessakaan ei mielestäni mitään väärää ollut, näin playoff linjan läpi katsottuna.
Toki en tiedä mitä tilanteita tarkoitit.
Saatoin katsoa huonostikin.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Cornetilla tyhjä maali mutta tasapaino menee alta.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Linjahan se tämäkin että kun yli 55min pelattu niin pellaillaan vankilasäännöillä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Ei mitään sääntöjä, ensin Blood poikkaria sen jälkeen toisessa päässä mailasta pidettiin ihan huolella maalin edessä.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Kuinka moni kuuntelee vain halliääniä? Minä itse ainakin ja täytyy sanoa että pelin fiiliksen tunte paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös