Että sellanen turha provo tähän väliin.Turha selittää jos ei vieläkään ymmärrä.
Että sellanen turha provo tähän väliin.Turha selittää jos ei vieläkään ymmärrä.
Ehkä Leinonen kävi itse ostamassa 25 lippua kesken pelin niin näyttää paremmalta..Tapparan yleisömäärälle kävi hassut. Määrä oli ensin 3997, sitten muutettiin yli 4k jotta näyttää paremmalta ;)
Provo? Jos menit miinaan niin eikait se minun vika ole.Että sellanen turha provo tähän väliin.
KooKoo johtoon Turussa. Nyt isolla rahalla Tepsiä.
Ihmetyttää vähän tuo Andyn dissaaminen. KalPa laittanut kiekkoja maaliin aivan edustalta eikä siinä voi muita kuin pakkeja syyttää. Riikolan maalissa sitten kolme pelaaja maskissa.Tekeekö Kalpa seuraavan tyhjiin, vai vieläkö andy ehtii hörpätä tänään yhden?
Ottaa paidasta kiinni ja voittaa taistelun, oikea voittaja.Jäänyt itseltä huomaamatta. Sportissa pelatessaan ainakin toistuvasti sai turpaansa ja muuten oli nelosketjun turhake. Hetki sitten yritti väkisin kolmantena miehenä kahteenkin väliin.
Olipa huono vetovihje.
2 + 2 kummallekin. LOLMäkinen toimii isäntänä ja Julle naureskelee.
Älä ny bisness-Tommia vielä kauppaa...
Ei se Bolttikaan saanut varaslähdollä vetää.Vähän epävirallinen, mutta kyllä. On mussuttanut parhaimmillaan jo ennen vihellystä, mutta en tiedä lasketaanko.
Riita poikki, mä voin selittää. Menit @pkettu'n miinaan. Älä huoli.Että sellanen turha provo tähän väliin.