To 10.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 43 097
  • 516

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Olisi muuten jännän nähdä, jos mennään maalin erolla erän loppupuolelle asti, ottaako SaiPa veskaria pois ja hakee tasoitusta. Siitä kun Zabo heittäisi tyhjiin... :D

No totta helvetissä, jos jotain sössimistä pelissä on ni pitäähän se nyt paikka käyttää hyväksi ja sössiä :D
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
IFK teki valituksen Kärppä pelin jälkeen, ja maali korjattiin Zaborskyn nimiin. Liiga oli tarkastanut maalin videolta jälkikäteen ja todennut että maalin teki Zaborsky eikä Ramstedt.

Joidenkin mielestä tämä oli hyvin erikoista. Maalintekijä haluaa tekemänsä maalin omiin nimiinsä, vittu mikä kusipää.

Ok. Kysyinpähän vaan, kun muistelin et oli 26 tehtyä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Lpr:

Itse asiassa SaiPan yv on ihan hyvää ja siinä on ideaa. Selvästi maskipelaamista harjoiteltu todella paljon. (En jaksa katsoa, miten hyvin on toiminut...)
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Tampereella juuri ottelun mielenkiintoisin hetki.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nuijamies tai villimies
Joko se nimi on päätetty? Minä kun luulin, että se on nimetön kunnes äänestyksessä toisin päätetään. Tosin en jaksanut katsoa niin tarkasti, että milloin se äänestys päättyy.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja eiköhän Zabo heitä sen 1-4 tyhjiin lopussa.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Roope!...Peli siinä, nyt namutellaan Zabolle. :D
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä jo ihmettelin, että SaiPa-pelissä, vaikka kaveri ei tainnut olla kummankaan aikana kentällä.
On tuommostakin tapahtunut :) Muistaakseni Änärissä tais joskus joku jamppa heittää purkukiekon loppusekunneilla ja luisteli vaihtoon, oli aitiossa kun kiekko meni maaliin
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Isät ja pojat Kisapuistossa. SaiPa, joka tarvii hirvittävän työmäärän yhden maalin tekemiseen tällä hetkellä ei oikein pysty vastaamaan silloin kun vastustaja rankoo tuolla tehokkuudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös