To 10.2.2022 JYP - Lukko

• 10 568
  • 231

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Minusta tuossa ei ole mitään hauskaa. Noita saatanan snapshotteja voidaan ottaa vaikka 100ms välein. Ihmisen reagointiaika on noin sekunti, kelaappa hieman taaksepäin. Täysin turha vaarallinen peli kuolleesta kulmasta kaveriin, joka oli haavoittuvassa asennossa.

Toivottavasti ymmärrät, että Kukkonen ei loukkaantunut Mikkosen taklauksesta, vaan vasta osumasta laitaan, joten taklauksessahan ei silloin ole mitään vikaan... Tämän linjanhan kurinpito otti Pooley-Nousiainen tilanteessa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tänään todistamme JYPin Liigahistorian ruminta tappiota.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
JYP Jyväskylän puolesta kysyn, millä luvuilla tulee tappio jos antaa luovutusvoiton ennen peliä?

Alkaa tuntua vähän sille et luovutusvoitoilla päästäisiin helpommalla, ei ainakaan olisi niin kuluttavia pelejä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolle jäähy. Iivari Säkkinen korkeasta mailasta 2 min.

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Taklauksessa, tai paremminkin sitä seuranneessa loukkaantumisessa ei ole kyllä mitään hauskaa ja varmasti JYP:n jamppa olisi voinut jättää taklaamattakin.

Siinä hauskuutta taas sitten hieman jo on, että länkytät keskustelupalstalla ihan skeidaa takaviistoista ja kuolleista kulmista. :D "Noita saatanan snapshotteja" voidaan ottaa vaikka 1000 ms välein, mutta silti musta ei muutu valkoiseksi.

Mutta kaikkea hyvää ja mukavaa kiekkoiltaa.
Etpä ole minun länkytystä sitten kauheasti seurannut. Minä olen oldschool lätkän vankkumaton kannattaja. Minun puolesta joka pelissä voidaan tapella ja ajaa sääntöjen rajamailla.

Tuollaiset TURHAT vaaralliset pelit voi jättää välistä. Onhan sillä eroa vedätkö takaviistosta pelaajaan joka ei välttämättä ole parhaassa tilanteessa ottamaan taklausta vastaan tai pelin sisällä olevaa pelaajaa. Vaikka pelataan kovaa, joku kunnioitus silti pitää olla.

Ja en ole huutamassa pelikieltoa, minun kirjassa tuo oli silti vaarallinen peli. Näitä sattuu, eteenpäin.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lassi torjui ekan kerran tässä erässä.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Lassin Liigauran helpoin nollapeli tulossa.

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Toivottavasti ymmärrät, että Kukkonen ei loukkaantunut Mikkosen taklauksesta, vaan vasta osumasta laitaan, joten taklauksessahan ei silloin ole mitään vikaan... Tämän linjanhan kurinpito otti Pooley-Nousiainen tilanteessa.
Saivartelu on taitolaji.

Jaakko81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,JYP
Mikähän lienee Liigan ajatus, kun ei voitu siirtää tätä.
Onko tämä hyvää mainosta tasaiselle sarjalle?
Jos nyt oikein ymmärsin tuolta mediaketjusta niin varmaan näpäytys jypille joka tammikuussa omin luvin siirteli matseja helmikuulle, vaikkei ollut koronaa, haluttiin yleisöä, nyt sitä yleisöä sit sinne pääsee. En ole varma huhun paikkansapitävyydestä, mutta jos näin on niin ihan oman kuoppansa on JYP kaivanut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy