Mä en vaan digga tota Karvista. Pitäis nyt suunsa kiinni vaan tuolla.
10.02.2022 klo 20.45 #101 D Dev Jäsen Suosikkijoukkue HIFK Mä en vaan digga tota Karvista. Pitäis nyt suunsa kiinni vaan tuolla.
10.02.2022 klo 20.46 #103 D Dev Jäsen Suosikkijoukkue HIFK Koivistoinen kärsii kyllä selkeästi sellaisesta koronasumusta.
10.02.2022 klo 20.46 #104 M MSU Jäsen Suosikkijoukkue HIFK Volkov kyllä luki tuon syötön jo pitkältä, jos Paajanen olisi kämmenellä laukonut niin maali 10 kertaa kymmenestä.
Volkov kyllä luki tuon syötön jo pitkältä, jos Paajanen olisi kämmenellä laukonut niin maali 10 kertaa kymmenestä.
10.02.2022 klo 20.47 #105 V Vahva tunne Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Dev kirjoitti: Mä en vaan digga tota Karvista. Pitäis nyt suunsa kiinni vaan tuolla. Laajenna klikkaamalla En oikein ymmärrä, miksi Ifk ton Karvisen hommas, ei mitään käyttöä. Åsten tuhannen kertaa parempi.
Dev kirjoitti: Mä en vaan digga tota Karvista. Pitäis nyt suunsa kiinni vaan tuolla. Laajenna klikkaamalla En oikein ymmärrä, miksi Ifk ton Karvisen hommas, ei mitään käyttöä. Åsten tuhannen kertaa parempi.
10.02.2022 klo 20.49 #106 D Dev Jäsen Suosikkijoukkue HIFK Vahva tunne kirjoitti: En oikein ymmärrä, miksi Ifk ton Karvisen hommas, ei mitään käyttöä. Åsten tuhannen kertaa parempi. Laajenna klikkaamalla Karvinen on ollut suurin epäonnistuja tämän kauden hankinnoista. Pelillisesti todella heikko koko kauden ja sitten harrastaa välillä tollasia tyhmiä mussutuksia ja ottaa aivan aivopieru jäähyjä.
Vahva tunne kirjoitti: En oikein ymmärrä, miksi Ifk ton Karvisen hommas, ei mitään käyttöä. Åsten tuhannen kertaa parempi. Laajenna klikkaamalla Karvinen on ollut suurin epäonnistuja tämän kauden hankinnoista. Pelillisesti todella heikko koko kauden ja sitten harrastaa välillä tollasia tyhmiä mussutuksia ja ottaa aivan aivopieru jäähyjä.
10.02.2022 klo 20.51 #107 V Vahva tunne Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Onnittelut Helsinkiin. Ja menestystä jatkoihin.