"Suksman".. Mertsi on selkeästi luovuttanut tän suhteen.
Niinhän se haastattelussa totesi että mies voi lähteä Porista mutta Pori ei miehestä :).Omat saatana rankoo. Hyvin on Sport pelannut Ässien pelin nolliin.
On se, vaikka olisikin oma joukkue pelaamassa.Liigakiakko on muuten aika hirveätä katsottavaa, kun ei ole oma hevonen kisassa mukana.
Ei tuulettanut ihan täysillä. Kättä nosti haifaiveille. Rikkoiko "koodia"?Niinhän se haastattelussa totesi että mies voi lähteä Porista mutta Pori ei miehestä :).
On se, vaikka olisikin oma joukkue pelaamassa.
Toista se on nykyinen NHL-Sportin vauhti.On se kieltämättä, kun ei näissä peleissä liiemmin runkkarissa panosta ole.
Mä oon sitä mieltä, että jos on lähtenyt, niin saa tuulettaa vapaasti. Ainakin jos itse halunnut pois.Ei tuulettanut ihan täysillä. Kättä nosti haifaiveille. Rikkoiko "koodia"?
Juu, mun pointti olikin "puristeille".Mä oon sitä mieltä, että jos on lähtenyt, niin saa tuulettaa vapaasti. Ainakin jos itse halunnut pois.
Ja pelasihan Viljanen ennen Sportiin tuloa kauden Ilveksessä. Hyväksytään tuuletus :)Mä oon sitä mieltä, että jos on lähtenyt, niin saa tuulettaa vapaasti. Ainakin jos itse halunnut pois.
Nyt nähdään, miten paha 4 maalin johto on tän kauden Sportille.Ei saada maalia edes mailattomalle veskarille. No sentään yrittävät vielä.