Kosmetiikkaa. Kaksi seuraavaa erää menee HIFK:n sumputtaessa ja vaikka Blues "luistelee hyvin ja tekee paljon töitä, kiekko ei vaan pompi". Samalla HIFK tekee vielä yhden helpon lisää. Perus pettämismatsi tosiaan.
Ei kun KalPa on vaan niin hyvä. No, kiinnostuksesta en osaa sanoa, mutta olipahan Järviselle helppo liiga-avaus ainakin tuon torjuntatilaston perusteella. Kolme torjuntaa! Nollapeli lähestyy...=)Eikö Kärppiä kiinnosta taas pelaaminen? KalPa vei ekan erän 1-0 ja laukaukset 14-3.
Markkanen treenaa. Uskokaa huvikseen. Riittää kun joku takoo sille päähän, että älä mene sinne jos ei ole pakko ja et osaa. Näin se menee.Joo, tiedän, että HIFK:lla on maalivahtien joukkohauta siinä missä narreilla on vasta pieni tyylikäs kalmisto aluillaan. Joten viesti ei sisältänyt kuittailua / vahingoniloa, kunhan ihmettelen.
Pelsujen maalia edelsi Markkasen seikkailu maalin takana. Markkanen menetti kiekon kun häntä lyötiin mailaan. Luulen, että jos maila olisi mennyt poikki tai pudonnut kädestä, niin jäähy olisi paukahtanut pelsuille.
Onko niin, että veskarin mailaa saa lyödä tolleen "kirveellä" ihan sääntöjen mukaan?
Jos maalivahti pelaa kiekkoa muualla kuin maalivahdin alueella, se on ihan tavan pelaaja. Mä ajelisin tyynen rauhallisesti tuollaiset maalivahdit pystyyn niin että kolisee. Oppivat pelaamaan.
Joo, varsinkin Thomas haudattiin tosi syvälle. Onneksi nousi sieltä ja on nyt NHL:n maalivahtitilaston ykkösenä Jokerikausista huolimatta.Onko Helsingin vedessä jotain vikaa, kun myös Pasilaan on muotoutumassa veskarien hautausmaa? Thomas ja Riksman häviävät finaalit selvästi, nyt näyttää huonolta Markkasen kanssa?
Jos maalivahti pelaa kiekkoa muualla kuin maalivahdin alueella, se on ihan tavan pelaaja. Mä ajelisin tyynen rauhallisesti tuollaiset maalivahdit pystyyn niin että kolisee. Oppivat pelaamaan.
Ei. Jos kyse on Markkasesta mailaa ei saa vaan pitää lyödä. Mä määrään Volvolle kolme viikkoa Upia ja meillä on liigan paras veskari. EI mitään ongelmia perushommissa, mutta kun pitää sooloilla.Onko niin, että veskarin mailaa saa lyödä tolleen "kirveellä" ihan sääntöjen mukaan?
Toi munalukko on niin hauska juttu että pääsi naurupieru. eeeheheee! .. ja taas tuli..Ei pysy munalukko tänään heräilevän jättiläisen kintereillä..
Pelsujen maalia edelsi Markkasen seikkailu maalin takana. Markkanen menetti kiekon kun häntä lyötiin mailaan. Luulen, että jos maila olisi mennyt poikki tai pudonnut kädestä, niin jäähy olisi paukahtanut pelsuille.
Onko niin, että veskarin mailaa saa lyödä tolleen "kirveellä" ihan sääntöjen mukaan?
Toi on paskapuhetta.
ps. Markkasen mailaan lyötiin, en ota kantaa oliko jäähyn arvoinen huitominen. Pari huitomisjäähyähän tuossa erässä oli, jotka oli huomattavasti kevyempiä iskuja kuin Markkasen mailaan lyöty.