To 1.10.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 34 563
  • 439

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ylläri, lahja 5-3 ja peli tasoihin.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Jos sä huitaset, niin että vastustajan maila katkeaa niin päätäkö siitä pitäisi silittää? Olkoonki että nämä nykyajan komposiitit katkeaa milloin mistäkin sipaisusta.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
0-4, kiitos ja kuitti?
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Ei jumalauta, taas kärsitään noista stanan harrastelijoista. Mikään ei vtuta enempää kuin tuomarivirheistä tulleet vastaiskut.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
SaiPa on kyllä sellainen joukkue, että sitten kun sillä kulkee, niin sitten sillä todellakin kulkee. Eilen ei kulkenut, tänään vähän eri. Katsotaan toki ottelu loppuun asti.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ihan sama millä lasein tätä Helsingin peliä katsoo, nuo kaksi lähes päällekkäistä kakkosta oli ihan saatanan naurettavia tuomioita. Pakko aina saada vaikuttaa lopputulokseen tiukassa pelissä, tää toistuu Nordiksella joka vitun kerta, täysi kaksi minuuttia 5-3 alivoimaa jostain perseestä kaivettuna.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Taipalus!! 2-2 5-3 YVllä. Eka Ässien jäähy oli kyllä hepponen. Salomon ois ollu ok. Toinen jäähy sääntöjen mukainen.

Mä en mun perunastreamista ihan saanut selvää, mutta eikse maila mennyt poikki ihan.. öh.. omia aikojaan? Tai kulmaväännössä? Mä en ainakaan huomannut sitä huidottavan paskaksi. Tosin perunastream.

Voi vittu nyt hei tuota touhua. Nyt. Oikeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös