To 05.10.2006 JYP - Pelicans

  • 6 908
  • 51

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
JYPin viidestä ylivoimasta kahdessa ensimmäisessä erässä Tenkasen kenttä sai aloittaa minusta kaikki, tai ainakin neljä viidestä. Ja omasta mielestäni siinä vaiheessa kun Tenkasen kenttä oli täysin tuhrinut ja perseillyt 2 ensimmäistä ylivoimaa, niin tässä vaiheessa Alatalon olisi pitänyt asiaan reagoida ja antaa peliaikaa Piispasen tai Hytösen kentälle jo aloitusvastuu, koska ne olivat eilen yksinkertaisesti parempia.

Tuosta peluuttamisesta olen samaa mieltä mitä tulee eiliseen.

Mun mielestä myös "kaikki pelaa" termiä voisi murtaa sillä että Alatalo voisi edes joskus koittaa ykkös yv:n osalta erikoiskenttää, ei meillä niin hyvin tuo homma toimi.
Eilenkin odotin että kun Matti kerran pitää Rahikaista koirankopissaan niin olisi edes yv:llä päästänyt maskimieheksi, kuten Pelicansin yv:ssä pieni ja pehmeä kätinen Helge parkeerasi Sinkun eteen niin johan oli maskia, ja ei ihan helppo siirrellä, siinä voisi vastustaja provosoitua antamaan poikkaria tms. ja saisi vaikka boksinkin vielä kenties.

Pointtina siis se että kovin vähän Alatalo uskaltaa rikkoa omaa kaavaansa, mutta jossain senkin raja tulee vastaan ja se alkaa kääntyä itseään vastaan kenties.

Mutta yksittäisissä ratkaisuissa ja pehmeydessä esim. kaksinkamppailuissa, pelaaja saa kyllä ihan itse katsoa peiliin miten pelaa ja mitä antaa joukkueelleen.
 

Menace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Heki, sympatiat Tapparalle
darealjyra kirjoitti:
Jotenkin vaikutti siltä, että taitoa ja liikettä löytyi Jypiltä hiukkasen enemmän, mutta röyhkeyttä maalille ajoon ei sitten yhtään.

jep jep.

kimmo kirjoitti:
Nyt joukkue toivottavasti ymmärtää hävetä. Pelicansia vastaan omalla maalivahdilla kotiottelussa 48 torjuntaa. Ja jatkoajan viimeisellä sekunnilla takkiin. Kerrassaan uskomatonta perseilyä.

hieno homma. mistä päin katselet sarjataulukkoa?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös