Viestin lähetti Rocco
Lisa "Left Eye" Lopez oli muutenkin aika hunningolla nuorena ja oli karkulainen kotoaan. Saipahan hetken elää Amerikkalaista unelmaa. Sad story.
Viestin lähetti Muksu
Tyyppi joka niistä tuloista huolimatta pystyy hankkiutumaan konkurssiin ei voi olla mitään muuta kuin huikee.
Viestin lähetti Torsti
ENtä miksi tuollaisia kivannäköisiä tyttöjä pitää kuolla (Aaliyah)?
Onhan tuo kuollut. Tarkkaa ajankohtaa en nyt muista, mutta viime vuoden puolella kuoli lento-onnettomuudessa tullessaan kuvaamasta uutta musavideotaan.Viestin lähetti InSideHockey
Onko Aaliyah kuollut??
Bändi mitä tarkoitat on Destiny's Child. Samaa mieltä oon noiden kauniiden tyttöjen kuolemista.Viestin lähetti Torsti
Eikös jonkun bändin jäsenen isä käyttänyt tyttöjen rahat prostituoituihin, huumeisiin ja kaikenmaailmaiseen biletykseen? Ja on vielä jonkin sortin uskovainen? Näin muistelisin. Ja tämä kyseinen isukki taisi vielä olla bändin manageri tms.?
ENtä miksi tuollaisia kivannäköisiä tyttöjä pitää kuolla (Aaliyah)? Jos jonkun pitää kuolla, niin miksei vaikka jotain poikabändin jäseniä :D en siis kuitenkaan toivo kenenkään kuolemaa.
Jep, kuoli Bahamalla syyskuussa pari päivää ennen terrori iskuja, samoihin aikoihin kuin Spede. Jostain luin että koneessa olisi ollut liikaa ylipainoa, mikä loppujen lopuksi aiheutti tämän onnettomuuden...Viestin lähetti metanol man
Onhan tuo kuollut. Tarkkaa ajankohtaa en nyt muista, mutta viime vuoden puolella kuoli lento-onnettomuudessa tullessaan kuvaamasta uutta musavideotaan.
Viestin lähetti Clark Kent
Bändi mitä tarkoitat on Destiny's Child. Samaa mieltä oon noiden kauniiden tyttöjen kuolemista.
Viestin lähetti InSideHockey
Onko Saipa USA:ssa turnauksessa vai mistä on kysymys ?
Tuollaista en muista, mutta tuhopoltosta jotain tyttötrion jäsentä taidettiin syyttää. Oli polttanut jonkun kartanon vihapäissään. Talousvaikeuksia TLC:lläkin oli - kuvaan taisi tässäkin tapauksessa kuulua entinen naismanageriViestin lähetti Clark Kent
Niin, ja eikös TLC:n ex-jäsen pidätetty miehensä puukottamisesta? Nimeä en muista, mutta oli puukottanut äijäänsä about seitsemän kertaa rintaan. Näin muistelisin.
Jaa, että ihan sattumalta... Perversiot itse kullakin. ;)Viestin lähetti Hese
aivan sattumalta kuvaan Lisa Lopezin ruumiista.
Hyss... :DViestin lähetti Tenho
Jaa, että ihan sattumalta... Perversiot itse kullakin. ;)