Tissit?

  • 30 355
  • 87

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tissit. Ne on mahtava juttu.

Yksikään mies ei varmasti voi väittää, ettei olisi niitä vilkuillut, jos muuta väittää, niin valehtelee. Eikä siinä mitään, luonnollistahan se on. Sitä paitsi naiset vilkuilee miehissäkin tiettyjä alueita ihan takuuvarmasti, vaikka eivät sitä myönnäkään.

No ainakin oma tyttöystävä on sanonut ihan suoraan, että katsoo ensimmäiseksi haarojen väliin ja sitten perseen. Ja kertoipa vielä millaiset paikat miellyttävät ja minkälaiset ovat turn off.

Ja tissit. Kivahan niitä on katsella, vaikka itse en noista mega-utareista pidäkkään. Ikävä kyllä omat suosikkitissini eivät vaatteet päällä näytä juuri miltään, mutta aina ei voi voittaa.

Naiseni tykkää joskus jättää kotona liivit pois vaatteiden alta ja silloin tissejä on kiva välillä vähän hiplailla.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Palatakseni siihen, mitä Awe kirjoituksessani kritisoin oli kaiken saivartelusi jälkeen tämä. Näytät todella olevan sen linjan miehiä, joiden mukaan nainen on luotu/syntynyt vain miestä varten. Kaiken itsensä ehostamisen tai tiettyjen ruumiinosien korostamisen hän tekee vain miestä varten. Ja tästähän seuraa, että tottakai mies saa tämän jälkeen kategorisoida naisen tyyliin isot tissit, hyvä perse jne. ohittaen samalla sen, mitä hän on ihmisenä. Ja lopulta nainen saa syyttää siitä vain ja ainoastaan itseään. Mitäs laittaa nappeja auki tai tunkee päälleen pushuppeja. Ikäänkuin nainen ei voisi pukeutua, miehen lailla, itseään varten.

Valitettavasti tässä pukeutumisasiassa juuri suomalaiset naiset ajattelevat näin. "Miksi pitäisi pukeutua tyylikkäästi/vetävästi miehiä varten?" Tämä tulee aina esiin näissä keskusteluissa. Juuri sen takia he valitettavan harvoin pukeutuvat naisellisesti. Tämä nyt ei sitten todellakaan tarkoita tissien esittelyä/minihametta, vaan esim. hameen käyttöä muulloinkin kuin suurimpina juhlapäivinä.

Ne naiset jotka osaavat ja haluavat pukeutua tyylikkäästi, pukeutuvat/meikkaavat vain itseään varten. Siksi he tekevät sen joka päivä välittämättä "tuulipuku Tuulikkien" paheksuvista katseista ja huoraksi leimaamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Täällä on alaikäisiäkin, en julkaise kuvaani. Mutta vaikkapa Alamummo voi vahvistaa diagnoosin.

t. hanu

En kyllä vahvista.

mjr kirjoitti:
Tiettyjä refleksejä on suht. vaikea hallita, lyhyttä vilkaisua strategisille alueille ei oikein liene mahdollista järkevästi kontrolloida.
Kyllä se on mahdollista kontrolloida. Mikään ei ole naurettavampaa ja säälittävämpää kuin mies, joka kuvittelee ettei hänen alle sekunnin vilkaisuaan muka ehtisi huomata. Kyllä sen huomaa.

Varsinkin bisnestilanteessa se on anteeksiantamatonta ja ainakaan itse en voi ottaa tuollaista henkilöä kovinkaan vakavasti. Meillä on duunissa käynyt muutaman kerran eräs alansa arvostettu kouluttaja antamassa ohjeita mm haastattelutilanteisiin ja hän korosti, että toisen henkilön kanssa keskuteltaessa on rajattava katsealue olkapäistä ylöspäin. Mikään muu ei ole soveliasta. Koskee sekä miehiä että naisia myös aivan lyhyissä tilanteissa, kuten tervehtiessä. Miksi se olisi niin vaikeaa?
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotenkin tämä tissikeskustelu medioissa tuntuu itselle kovin ihmeellisesltä. Mikäli naiset eivät halua, että heitä tuijotetaan tisseihin, onnistuu seksikäs ja sivistynyt pukeutuminen ilman paljastavaa kaula-aukkoakin. Toisaalta jos kaula-aukkoon pukeudutaan ja sitä ei saisi katsoa, niin mitä varten kaula-aukko on keksitty?

Poikkeuksellinen pukeutuminen kiinnittää aina huomiota, koska yleensä näköaisti on aistinelimistä vahvin. Ulkonäkö vaan yleensä on se, johon ensimmäisenä kiinnitetään huomiota (hyvinä kakkosina toki haju ja varsinkin kuulo).
--
Ei kannattamassanne urbaanissa maailmassa elävä pukeudu vain itseään varten.

Naisnäkökulmasta katsoen ylläoleviin kommentteihin on helppo yhtyä. Jotkin miehet varmasti olettavat, että naiset jotka pukeutuvat hyvin ja ehostavat itseään, tekevät niin pelkästään saadakseen huomiota miehiltä. Itse kyllä väitän, että jos nainen panostaa ulkonäköönsä, se on ensinnäkin häntä itseään varten, toiseksi kaikkia muita ihmisiä visuaalisesti miellyttääkseen. Siis sekä naisia että miehiä, koska ihmiset ovat visuaalisia olentoja. Nykymaailmassa oikeanlainen ulkonäkö ja habitus edistävät ihmissuhteita ja helpottavat menestyksen tavoittelua. Miksi nainen siis ei käyttäisi hyväkseen sitä faktaa, että kauniit ihmiset kiinnostavat?

Puhun nimenomaan naisellisesti mutta asiallisesti pukeutuvista naisista. Avarat kaula-aukot ovat asia erikseen; niiden käyttäjät hakevat tietoisesti vääränlaista huomiota. Jokainen nainen kyllä tietää oman vartalotyyppinsä perusteella ovatko tietyt vaatteet itselleen sopivia vaiko eivät. Näille kummolan kyttäämisestä itkeville naisille voisi todeta, että katsoisivat ensin peiliin ja miettisivät tarkkaan että onko oma pukeutuminen sellaisella tasolla, että on syytä huudella kokeneensa seksuaalista häirintää (joka muuten mielestäni on jotain aivan muuta kuin pelkkää avonaisen kaula-aukon kyttäämistä).
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Näille kummolan kyttäämisestä itkeville naisille voisi todeta, että katsoisivat ensin peiliin ja miettisivät tarkkaan että onko oma pukeutuminen sellaisella tasolla, että on syytä huudella kokeneensa seksuaalista häirintää (joka muuten mielestäni on jotain aivan muuta kuin pelkkää avonaisen kaula-aukon kyttäämistä).
Eiköhän jokainen tuijottelun kohteeksi joutunut itse määrittele sen, onko rintojen tuijottaminen kiusaannuttavaa vai ei. Jos se jonkun mielestä tuntuu häiritsevältä ja seksistiseltä, on hänen mielipidettään typerää lähteä mitätöimään sen takia, että se jonkun toisen mielestä ei ole mitään.

Itse ei pienestä vilkuilusta pahemmin välitä kunhan se ei tapahdu toimistolla bisnestilanteessa. Kuitenkin mielestäni rintoja estottomasti tuijottelevat tai niille puhuvat miehet ovat vähän säälittäviä luuseritapauksia. Tarpeeseen varmaan menee.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin kauan kun naisilla on rinnat, niin on myöskin miehiä jotka niitä tuijottaa. Se vaan menee niin. Kyllähän se aina välillä vähän ärsyttää, mutta sen sijaan, että tekisin aiheesta ongelman olenkin päätynyt esineellistämään miehiä. Samalla tavalla sitä tulee miesten takalistoja ja muitakin ruumiinosia tuijoteltua ja arvosteltua. Minä en siis nää tässä tissi-jupakassa mitään ongelmaa vaan kehottaisin Saareloita ja kumppaneita ns. menemään itseensä.

Mutta ihan pienenä vinkkinä miehille; tuijottelussakin on rajansa. Suoran tuijotuksen sijaan kannattaa katsoa kokonaisuutta. Äläkä ikinä, IKINÄ kysy naiselta ''Onks noi aidot?'', koska se on se suurin turn off.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän jokainen tuijottelun kohteeksi joutunut itse määrittele sen, onko rintojen tuijottaminen kiusaannuttavaa vai ei. Jos se jonkun mielestä tuntuu häiritsevältä ja seksistiseltä, on hänen mielipidettään typerää lähteä mitätöimään sen takia, että se jonkun toisen mielestä ei ole mitään.

Puhuin avoimista kaula-aukoista. Miksi nainen käyttää avonaisia paitoja, jos miesten tuijotus häiritsee? Jos käyttää avonaista kaula-aukkoa ja siten tietoisesti korostaa tiettyä osaa ruumiistaan, niin miksi sitten pitää vetää herne nenään jos ja kun tämä korostettu ruumiinosa huomataan?
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eiköhän jokainen tuijottelun kohteeksi joutunut itse määrittele sen, onko rintojen tuijottaminen kiusaannuttavaa vai ei. Jos se jonkun mielestä tuntuu häiritsevältä ja seksistiseltä, on hänen mielipidettään typerää lähteä mitätöimään sen takia, että se jonkun toisen mielestä ei ole mitään.

Ei jotakin rintojen stalkkaamista voida täysin subjektiivisesti mutulla seksuaaliseksi häirinnäksi määritellä. Se voi tottakai häiritä jotakuta, mutta lähtökohtaisesti seksuaalinen häirintä ei nyt vain ole mielipidekysymys, termin merkityksen täytyy perustua jonkinlaisiin yhteisiin sopimuksiin.

Kaltaiseni luuseri esimerkiksi saattaa vietävästi häiriintyä pelkästä rinnakkaan viehättävän naisen läsnäolosta, mutta miehenä en uskalla tätä asiaa tuoda esiin, koska silloin minut määriteltäisiin julkisestikin luuseriksi, mitä toki yksityisesti jo olen. Minun mielestäni tämä on häirintää, koska minusta naiset tieten tahtoen pukeutuvat häiritäkseni minua - sitten vietävät vielä nyrpistävät neniään, kun railakkaassa rohkeudenpuuskassani hoipertelen valomerkin aikaan mumisemaan yläasteella kirjoitettuja runojani. Vanhaa latteutta siteeratakseni antavat siis ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa.

Niin, eihän tuossa tosiaan ole mitään järkeä - mutta älä sinä nyt vain lähde mitätöimään mielipidettäni sen takia, että jonkun toisen mielestä naiset eivät toimi lainkaan väärin.

Seksuaalisen häirinnän rajoja ei ole tarpeeksi hyvin kirjoitettu auki, osittain tietenkin siksi, että niistä ollaan vähän eri mieltä. Silti ainoastaan yhteinen sopimus määrittelee sen, mikä on häirintää ja mikä ei. Knightrider tuossa käsittääkseni esitti, että mukaan rintojen stalkkaaminen ei voi olla sopimuksessa määriteltävien rajojen sisäpuolella. Sinä taas vastasit hänelle ikään kuin hän olisi vedonnut omaan näkemykseensä siitä, minkä pitäisi häiritä ihmistä ja minkä ei.
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Puhuin avoimista kaula-aukoista. Miksi nainen käyttää avonaisia paitoja, jos miesten tuijotus häiritsee? Jos käyttää avonaista kaula-aukkoa ja siten tietoisesti korostaa tiettyä osaa ruumiistaan, niin miksi sitten pitää vetää herne nenään jos ja kun tämä korostettu ruumiinosa huomataan?

Kysyn hypoteettisesti, että miksi nainen ei saisi käyttää avoinaista kaula-aukkoa, jos siltä tuntuu ilman, että hänen tarvitsee samalla sietää tuijottelua? Aivan kuin miehet olisivat niin avuttomia viettinsä orjia etteivät he pysty kontrolloimaan käytöstään asialliselle tasolle. Jos näin on, niin olen yliarvioinut koko miessukukunnan älykkyyden. Näistä jutuista tulee vähän sama fiilis kuin syytöksistä, joiden mukaan nainen on aiheuttanut oman raiskauksensa liian provosoivalla pukeutumisella.
 
Kysyn hypoteettisesti, että miksi nainen ei saisi käyttää avoinaista kaula-aukkoa, jos siltä tuntuu ilman, että hänen tarvitsee samalla sietää tuijottelua? Aivan kuin miehet olisivat niin avuttomia viettinsä orjia etteivät he pysty kontrolloimaan käytöstään asialliselle tasolle. Jos näin on, niin olen yliarvioinut koko miessukukunnan älykkyyden. Näistä jutuista tulee vähän sama fiilis kuin syytöksistä, joiden mukaan nainen on aiheuttanut oman raiskauksensa liian provosoivalla pukeutumisella.
Kärjistetty vastakysymys: Mitä luulet kuinka moni nainen katsoisi miehen haaroväliin, jos sieltä slaikkari roikkuisikin ulkona sepaluksesta? Heitä vaikka jokin prosenttilukema.
Tai jos mies kulkisi ihonmyötäinen napapaita päällä ja sepalus kokonaan auki - eikö naiset katsoisi sinne alavatsan alueelle?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kysyn hypoteettisesti, että miksi nainen ei saisi käyttää avoinaista kaula-aukkoa, jos siltä tuntuu ilman, että hänen tarvitsee samalla sietää tuijottelua? Aivan kuin miehet olisivat niin avuttomia viettinsä orjia etteivät he pysty kontrolloimaan käytöstään asialliselle tasolle. Jos näin on, niin olen yliarvioinut koko miessukukunnan älykkyyden. Näistä jutuista tulee vähän sama fiilis kuin syytöksistä, joiden mukaan nainen on aiheuttanut oman raiskauksensa liian provosoivalla pukeutumisella.

Ja kysyn myös hypoteettisesti: jos vilkaisen naisen rintamusta: se on toisen mielestä seksuaalistä häirintää, toisen mielestä ei; jos kehun uutta kampausta: se on toisen mielestä seksuaalista häirintää ja toisen ei; jos ehdotan lounastreffejä: se on toisen mielestä seksuaalista häirintää ja toisen mielestä herrasmiestä huomioimista ilman taka-ajatusta.

Aivan kuten naiset aivan tieten tahtoen pompottelisivat meitä miehiä, eivätkä pysty päättämään pelisäännöistä miten toimia. Mikä käy toiselle, ei käy toiselle, ja mitä toinen pitää kohteliaana huomioimisena, toinen pitää ahdisteluna. En minä todellakaan hyväksy ahdistelua - mutta jonkinlaiset pelisäännöt ja käyttäytymismallit pitäisi olla olemassa. Ettei tarvitsisi arpoa mitä mieltä se nainen tässä tapauksessa on.
 

julle-jr

Jäsen
Itse en oikein ymmärrä miksi juuri rinnat on se osa ruumiista, jota ei saisi katsoa. Itseäni ei haittaa, jos joku katsoo yläruumistani vaikka pidempäänkin, vaikka onhan meillä miehilläkin useimmiten jonkinlainen ulkonema rintakehän kohdalla. Enkä tiedä miksi rintakehääni tuijottava ihminen pitäisi katergorisoida säälittäväksi luuseriksi, kuten alamummolla on tapana. Asia on minulle harvinaisen samantekevä. Johtuuko kaikki kenties siitä, että naisten rinnoilla imetetään ja miesten ei?

Enkä myöskään ymmärrä mitä hittoa johonkin tiettyyn paikkaan katsominen vaikuttaa bisneksen tekemiseen. Mielestäni bisnestä tehdessä olisi tärkeämpää vaikkapa maksimoida voittoa tai jotain muuta vastaavaa.

Edit. Lisätään vielä, että en toisaalta ymmärrä miksei tissejä voisi olla tuijottamattakin jos se kerran jotain niin paljon häiritsee, ei niissä nyt mitään niin uskomatonta ole.
 
Viimeksi muokattu:

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Niin en sitten tiedä että onko täällä katsomisella tarkoitettu tuijottamista. Itse ainakin olen tytöiltä/naisilta aika usein aiheesta kuullut(muiden miesten kohdalta) että kyllä sellainen tuijotus häiritsee, mutta eri asia sitten jos vain katsastetaan. Tuskin sitä avaraa kaula-aukkoa ihan huvikseen pistetään, vaan tahdotaan että näytetään hyvältä(vaikka sitten itsensä takia) ja silloin aika luonnollista että myös joku voi kurkistaa. Sehän on sitten täysin eri asia jos se menee tuijotus-asteelle, joka mielestäni on loukkaavaa ja tyhmääkin. Kyllä naiset/tytöt samalla tavalla katsovat miehiä(kuin naisiakin), mutta sitä tuijotusta ei sitten oikeastaan esiinny(kuin ehkä erikoistapauksissa).
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Totta kai sellainen kyylääminen ja tuijottaminen on ikävää, tapahtui se syystä mistä tahansa. Itsekään en voi sietää, että joku tuijottaa minua jatkuvasti. Vilkuilu on eriasia, se voi olla riippuen henkilöstä, jopa ihan miellyttävää. ;)
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
En minä todellakaan hyväksy ahdistelua - mutta jonkinlaiset pelisäännöt ja käyttäytymismallit pitäisi olla olemassa. Ettei tarvitsisi arpoa mitä mieltä se nainen tässä tapauksessa on.

Tätä keskustelua on mielenkiintoista lukea, vaikka todellisuudessa asia on niin, että mies on aina lähtökohtaisesti väärässä, koska hän on mies. Tätä naisellista syy-seuraus -logiikkaa vastaan on turha nousta kapinaan, sillä se olisi väärin. Toisaalta, jos sitä vastaan ei nouse kapinaan, on sekin naisen mielestä väärin, sillä silloin mies on naisen mielestä hissukka.

Mutta ne rinnat. Jos mies ne huomioi, tekee hän väärin. Ellei hän niitä huomioi, tekee hän edelleenkin väärin. Nyt joku nainen tietenkin vastaa tähän, että tämä on vain paradoksi, ja että rinnat on yksinkertaisesti huomioitava/jätettävä huomiotta oikealla tavalla, oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. Koska tämän tavan, ajan ja paikan oikeellisuuden määrittävät naiset itse, on mies jälleen lähtökohtaisesti aina väärässä.

Vaan entäpä jos yksi naisten rintojen keskeisistä alkuperäisistä merkityksistä onkin tulla miesten huomioimiksi, aivan kuten miesten takamusten on vastaavasti tarkoitus kiinnittää naisten huomio? Keskivertonainen vastaa tähän että kyllä, asia on näin, mutta fundamentaalisti vain miesten takamusten suhteen, ja hänen rintojensa suhteen vain silloin, kun hän itse haluaa niiden tulevan huomioiduiksi.

Miehet, pojat: me olemme näissä asioissa aina väärässä. Se on vain hyväksyttävä, ja jos vastaan purjehtivat kauniit rinnat, niin ihastellaan niitä sitten vaikka syyllisyydentuntoa potien, mutta ihastellaan yhtä kaikki. Ei siitä ihastelemattomuudestakaan saa lopulta kuin naisen haukut, ylenkatseen ja kiertämään lähtevän juorupuheen siitä, että taitaa tuo olla naisia karttava ikuinen poikamies ja viriiliysrajoitteinen, kun katsoi vain silmiin — ettei vaan olisi impotenttikin!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Puhuin avoimista kaula-aukoista. Miksi nainen käyttää avonaisia paitoja, jos miesten tuijotus häiritsee? Jos käyttää avonaista kaula-aukkoa ja siten tietoisesti korostaa tiettyä osaa ruumiistaan, niin miksi sitten pitää vetää herne nenään jos ja kun tämä korostettu ruumiinosa huomataan?

Tämä ihmetyttää itseänikin. Yleensähän ihmiset verhoavat itsestään ne paikat joita eivät halua muiden näkevän. Kaikki eivät ilmeisesti toimi näin. Vaan siinäpä suuttukoot, minä jatkan tissien ihastelua niinkuin tähänkin asti.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Tämä ihmetyttää itseänikin. Yleensähän ihmiset verhoavat itsestään ne paikat joita eivät halua muiden näkevän. Kaikki eivät ilmeisesti toimi näin. Vaan siinäpä suuttukoot, minä jatkan tissien ihastelua niinkuin tähänkin asti.

Miten se nyt meni?
Afgaaninaiset vetävät päällensä kaikki säkit roskapussista/mihin tahansa peittävään, jottei nilkka vilahda.. ja turpaan tule.

Mä diggaan tissii..
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
En nyt jaksa nähdä tässä mitään hirvittävää tragiikkaa, ei kannata itkeä itseään uneen joka yö vaikka epäoikeudenmukainen maailma olisikin antanut miehuuden taakan kannettavaksi, ei, vaan raahattavaksi. Noudatetaan työpaikoilla normaaleja käyttäytymissääntöjä, koitetaan kestää, lopulta sitä pääsee hautaan lepäämään, paineet helpottavat.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Ja kysyn myös hypoteettisesti: jos vilkaisen naisen rintamusta: se on toisen mielestä seksuaalistä häirintää, toisen mielestä ei; jos kehun uutta kampausta: se on toisen mielestä seksuaalista häirintää ja toisen ei; jos ehdotan lounastreffejä: se on toisen mielestä seksuaalista häirintää ja toisen mielestä herrasmiestä huomioimista ilman taka-ajatusta.

Aiheen innostamana järjestin pienen kyselytutkimuksen oman hypoteesini perusteella, eli kysyin muutamalta (4kpl) tutulta naiselta inhottaako heitä, a) jos he huomaavat, että tuijotetaan/mittaillaan vai b) se että jos tuijottaja ei ole heidän itsensä mielestä viehättävä. Kaikki vastasivat b. ..<snip>.. Katsoa saa, mutta se riippuu siitä, kuka katsoo.

Tässähän se on, vettin ja NINin toimesta todettuna, koko asian ydin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En nyt jaksa nähdä tässä mitään hirvittävää tragiikkaa, ei kannata itkeä itseään uneen joka yö vaikka epäoikeudenmukainen maailma olisikin antanut miehuuden taakan kannettavaksi, ei, vaan raahattavaksi. Noudatetaan työpaikoilla normaaleja käyttäytymissääntöjä, koitetaan kestää, lopulta sitä pääsee hautaan lepäämään, paineet helpottavat.

Hah hah, kyllä politiikasta ja uskonnoista, ihmisen historiasta valveutuneen ihmisen pitäisi ensimmäisenä olla kiinnostunut kaikista tissiin ja pimppiin, siis maailmankaikkeuden suurimpiin voimiin (© ervatsalo), liittyvistä ilmiöistä ja tapahtumista, syntymästä kuolemaan. Elämä on julmaa tragiikkaa, taiteilua noiden kahden asian ympärillä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Hah hah, kyllä politiikasta ja uskonnoista, ihmisen historiasta valveutuneen ihmisen pitäisi ensimmäisenä olla kiinnostunut kaikista tissiin ja pimppiin, siis maailmankaikkeuden suurimpiin voimiin (© ervatsalo), liittyvistä ilmiöistä ja tapahtumista, syntymästä kuolemaan. Elämä on julmaa tragiikkaa, taiteilua noiden kahden asian ympärillä.

Toki, hyvin olennaisestihan tällä taipaleella ollaan suvunjatkamisen ja kuolemanpelon atavististen voimien riepoteltavina. Silti kuitenkin juoksevatkin asiat pitää järkevästi hoitaa, eikä se nyt mikään mahdottomuus vaikuta olevan että siihenkin pystytään. Ei tarvitse olla elämänkielteinen puritaani ymmärtääkseen, että tietyissä tilanteissa itsehillintä voi olla terveellinen ja tarpeellinen asia. Ei tarvitse myöskään olla mikään valtaisa sosiaalisen älyn jättiläinen, että pystyisi noin pääosin käyttäytymään elämän moninaisissa tilanteissa soveliailla tavoilla. Jotenkin noin yleensä tuntuu olevan melko helppoa ja luontevaa ymmärtää, että esimerkiksi käyttäydytään eri tavalla aviopuolison kanssa kodin tai peräti makuuhuoneen yksityisyydessä kuin jos olisi vierailemassa tämän työpaikalla. Ilman että siis epäterveesti tukahduttaisi vuolaita sukupuolisia vaistojaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Toki, hyvin olennaisestihan tällä taipaleella ollaan suvunjatkamisen ja kuolemanpelon atavististen voimien riepoteltavina.

Mitkähän muuten mahtaisivat olla maailmanhistorian kuuluisimmat tissit, sanotaan nyt ennen ja jälkeen 1900-luvun alun? Ehdotuksena tulee ensimmäisenä mieleen vanhemmista Kleopatra, jonka tisseissä oli kiinni mm. pari Rooman keisaria, mutta myös virallisessa versiossa sitten käärme, Kleopatran riistäessä hengen itseltään.

Jos muutkin historiantuntijat osaisivat valottaa muita erityismainintoja rintoihin liittyen? Romulus ja Remus olivat muuten ainakin joissain kuvissa/patsaissa suden tisseissä kiinni. Oof, kinky!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös