Tissien koko

  • 13 171
  • 57

Tissien koko

  • A tai pienempi

    Ääniä: 13 15,3%
  • B

    Ääniä: 18 21,2%
  • C

    Ääniä: 26 30,6%
  • D

    Ääniä: 13 15,3%
  • E

    Ääniä: 2 2,4%
  • F tai suurempi

    Ääniä: 13 15,3%

  • Äänestäjiä
    85
  • Poll closed .

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Nyt kun on kerran ruvettu tiedustelemaan Jatkoajan miesten peeniksen kokoa niin laitetaanpas naisille sitten lähes vastaava. Kuten hyvin tiedetään niin miehet tykkää monenlaista tisseistä.. Kuuluisa sanontakin alkoi kutakuinkin näin: "Hoito alkaa jun.." ja tässähän viitattiin rintaliivien kuppikokoon.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Vastaan että A tai pienempi. Liivejä en omista, mutta eiköhän nuo rintani siihen kokohaarukkaan sovi.
Vai saikos tässä äänestyksesä miehet äänestää ollenskaan?

K
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Re: Tissien koko

Viestin lähetti teemu_s
Nyt kun on kerran ruvettu tiedustelemaan Jatkoajan miesten peeniksen kokoa niin laitetaanpas naisille sitten lähes vastaava.

No mutta kun miehilläkin on tissit. Onko tämä nyt sitä tasa-arvoa?

Esim. Meatloaf pesisi tisseillään tämän maan naisissta 50 %

no jooo..

K
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti girlzilla
Pitääkö tähän kirjottaa jotain muutakin? Kuvailla muotoa, kiinteyttä, alusvaatteitaan...?

Ei se ole välttämätöntä. Ei tuossa toisessakaan ketjussa kukaan ole ruvennut kuvailemaan vehkeitään sen tarkemmin. Toki, jos haluaa niin mikäs siinä sitten..
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla
Pitääkö tähän kirjottaa jotain muutakin? Kuvailla muotoa, kiinteyttä, alusvaatteitaan...?


SAA tottakai. Mutta paras tapahan on linkittää tänne kuvia... Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :)

EDIT: Kuten teemu_s tuossa jo mainitsikin, ei kukaan mieskään ole pikkuveljensä fyysisiä tai edes henkisiä ominaisuuksia luetellut.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti Rocco
SAA tottakai. Mutta paras tapahan on linkittää tänne kuvia... Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :)

Ja sen kuvan on parempi olla sitten paljaista tisseistä. Vaatteiden läpi on huonompi antaa kunnollista arviota.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Äänestin. Onneksi Googlen image search on ystävä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse olen kokoa A113!!!

Ei mulla mitään manboobseja nääs ole.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
A75.

En ole ollenkaan tyytyväinen, mutta jotenkin pärjään ajattelemalla nahkatakkiani johon isorintaisempana en mahtuisi.
 
Viimeksi muokattu:

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi perse, luin kyllä että minkäkokoisista tisseistä pidät! No ei mulla nyt ihan niin isot kuitenkaan ole...
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Mitäs, jos me miehet käännettäisiin tämä homma siten ,että "mun vaimolla/tyttöystävällä on sen-ja-sen kokoiset" ? Kun tuota naiskauneutta (tai muhkeutta) on täällä Jatkiksessa melko rajallisesti. Ja tässä tapauksessa "niitä" saa - ja pitää !!! - kuvailla mahdollisimman tarkkaan. Minä aloitan:

- D -jotain. Käsittääkseni siellä D -alueen keskivaiheilla. Eivät enää ihan nuoruuden iskussa (3 lasta), mutta kuitenkin kaukana "lapasista".

No niin. Antaas kuulua...

EDIT: Aloitetaan vaikka uusi ketju tai kysely tai jotain, jos ei tänne sovi...
 

Rocco

Jäsen
Ei niillä tissien koolla ole mitään väliä, kunhan ovat aidot. Tunnen pari "onnekasta" tapausta, jotka ilmeisesti menivät jonoon kahdesti kun tissejä jaettiin ja ovat myöhemmin joutuneet pienennysleikkaukseen jatkuvien selkä- ja hartiavaivojen vuoksi. Että ei niiden mahtavien amberssonien kanssa elävillä helppoa ole.
 

Serppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Al'SaiPa
C75 tai 80.

Tissivertailua, oujee.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti girlzilla
C75.

Tarkoittaa siis suunnilleen saman kokoista, kuin meikäläisen puhelin? Malli on Siemensin C60.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En diggaa liian isoista. B-kuppi on kaunis, A-kuppikin ehkä joskus. Jenkkityyliset valtavat bosat ja nännipihat eivät nappaa.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä ei kysytty minkä kokoisista diggaat vaan minkä kokoiset sulla itsellä on jos satut olemaan nainen. Mutta nykyään kuulemma peruskoulustakin pääsee läpi oppimatta lukemaan.
Optimaalikoko lienee jossain D:n ja C:n välillä.
Mulle yksi nainen kerran kertoi samaa, että C on yleensä liian pieni ja D liian iso eli tilanne oli hänellä varmaan suunnilleen sama kuin siniketulla.
 

sinikettu

Jäsen
Tässä ei kysytty minkä kokoisista diggaat vaan minkä kokoiset sulla itsellä on jos satut olemaan nainen. Mutta nykyään kuulemma peruskoulustakin pääsee läpi oppimatta lukemaan.

Mulle yksi nainen kerran kertoi samaa, että C on yleensä liian pieni ja D liian iso eli tilanne oli hänellä varmaan suunnilleen sama kuin siniketulla.
Missä kohtaa olen sanonut, että minulla on C tai D koon tissit?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En diggaa liian isoista. B-kuppi on kaunis, A-kuppikin ehkä joskus. Jenkkityyliset valtavat bosat ja nännipihat eivät nappaa.

Pääsin vihdoinkin puuhiin jättiläisläskitissin kanssa viime vuonna. Se oli ihan kauheata, mutta nyt on rasti ruutuun koettu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minulle rintojen koko ei ole oikeastaan koskaan ollut naisessa eroottisessa mielessä ykkössijalla. Enemänkin kun olen peppumiehiä. Mutta jos rinnoista pitää jotain sanoa niin hyvät lienevät sellaiset, jotka ovat naisen ruumiinrakenteen kanssa sopusoinnussa. Pienellä ja hoikalla neidolla A/B ja siitä sitten ylöspäin. Ehkäpä se on hieman nurinkurista kasella jos XL kokoluokan ladylla on pienet tisut. Ja tässäkin asiassa lienee maltti valttia eli kaikki mikä jää kämmenen ulkopuolelle on turhaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ehkäpä se on hieman nurinkurista kasella jos XL kokoluokan ladylla on pienet tisut.

En kyllä tälläistä muista nähneeni saati koskenut. Lihavalla ihmisellä on läskitissit, vaikka pienikokoisella voi joskus olla isot ja liiankin isot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös